Sjokoladebanan Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 hvordan kjennes det ut egentlig? når kan man begynne å kjenne det? for tidlig i uke 31? hva er nedpress et tegn på? at hodet fester seg? mange spm her,men ser så mange som skriver om nedpress uten at jeg vet hva det er, så har vært greit å få svar fra dere kloke damer som har vært igjennom det :-)
rikedaspike Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 føles slik ordet sier at det presser ned mot "utgangen " - skjeden og sånn. Jeg har det slik at noen ganger når jeg reiser meg eller går/ står mye føler jeg at det er noe på vei ut sånn presser det på. Jeg er uke 35 + og har hatt det en stund. Kjente det allerede i uke 31- faktisk enda tidligere.
Sjokoladebanan Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 ok takk for svar... kjente i går en veldig ubehag nedest i magen og på sidene, nesten en sånn mensmurringfølelse. det gikk over etter en stund da, men begynte å lure på om det var nedpress eller om jeg rett og slett bare var dårlig i magen hehe.. vet ikke hva det var for noe, men har ikke kjent det tidligere i svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå