Mamsen87 :) Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Fikk et brev fra en på nettby der han spurte om hva jeg søkte siden jeg var der inne.. "Ingenting.. Du da?" spurte jeg.. "Søker en blid, leken, spontan og kosete jente, er du det? ;)".. "Jeg har mann, hund, barn og er gravid.. Så kan vel si det sånn ;)" svarte jeg.. Da fikk jeg ikke mer svar.
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 hehe...jeg har en profil der det står at jeg er en etablert 3barnsmor....ikke alltid de leser teksten...ser kun på bilde..
Mamsen87 :) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har verken tekst eller bilde der. Bruker det bare siden msn på pcen klikker så ofte. Men får jammen mange rare brev selvom
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hehehe JEg får også masse rare invitasjoner... telefonnummer, mailadresser og slikt "søker litt morro"... kan dem ikke bare si at de vil ha sex da??? Makan... står også at jeg er forlova, og har 2 barn... Men for all del, ikke les!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå