Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Sendte dem spørsmål om de hadde motatt søknaden om fødsel permisjon , siden jeg startet permisjonen denne mnd og vil være sikker på at de har fått papirene ihvertfall. Joda de hadde motatt dem i slutten av mars fikk jeg beskjed om. Hehe jeg sendte de i mai jeg da.......... Men fikk også beskjed om at noe var motatt i slutten av mai og lå til utregning så regner med at allt er greit da. utrolig hva de får til der, men fantastisk at de kan motta søknad et par mnd før den er sendt da.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 roter ja.. det skal være sikkert og visst.. et tilfelle som tanta til sambo har opplevd burde ikke ha skjedd. Nav hadde noe papirer på barna til denne tanten. Gutten er trafikkskadet, jenta husker jeg ikke helt hva 'feiler'. Men uansett så hadde nav klart og bytte om på papirene slik jenta ble trafikkskadd og gutten fikk jenta sitt. Godt at barna er søsken, hadde vært værre hvis det hadde vært to ukjente barn! er selv oppgitt over nav. har erfaring med at de ofte gjør feil. Skulle søke om noe penger der en gang. Og da hadde de regnet feil inntekt. Enda jeg sendte med alt av papirer. Vet at jeg ikke er den eneste med denne erfaringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå