Gå til innhold

Telehor- disconnecting people

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg lidd meg gjennom 30 min med ventemusikk hos telenor, etter å ha prøvd å prate med en automatisk dame som ber meg si hva jeg har problemer med. Denne "damen" skjønner selvsagt ikke et kvidder av det jeg sier, men gjentar noe helt annet i 'god dag mann økseskaft'- stil. De har noe liknende når man ringer nsb, og det fungerer jo ikke! Det har aldri fungert!! Hvorfor utsetter de folk for sånt piss?!!?

Ønsker at telenor- sjefen spiser lunsj ute i dag og får titusen fulgebæsjer i hodet samtidig, at han får en kraftig allergisk reaksjon, ringer etter sykebil og der blir møtt med en stemme som sier; tast 1 for ...

Mwoo-haha!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, AccidentalMum.

Ser for meg telenor-sjefen full i fuglebæsj med kraftig allergisk reaksjon, med mobilelefonen i hånden, som han knapt klarer å holde pga hovne hender, og skal taste:

1 for brukket ben

2 for forgiftning

3 for rier

4 for kollaps

5 for annet

Hvorpå han taster 5 og damen i telefonen sier "Vennligst si hva problemet er" og han har problemer med å uttale ord, så hun forstår ikke hva han sier og ber han gjenta... *L*

Skrevet

ja:D haha! latterkrampe:)

Skrevet

Tusen takk jenter, for dagens latterkrampe:) Fortsett slik:)

Skrevet

føler ille med deg!!

vi har jo åsså x gentel, ååå idioter vi skulle få en instalør hitt for og ordne internett. sambo ringte dem for å spørre når han kom. aner du hva di sa??ååh

VI HAR SEND MAIL TIL DEG OM DET!!!

åå hva faan trur du vi skal ha internett for??

får ikke lest mail uten internett men det er vel vansklig å forstå??

rart alle andre forstod det??

Skrevet

haha.. er d mulig?? :)

Skrevet

Er vel ikke uten grunn at Telenor blir kalt tivoliverket!!!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...