Gå til innhold

Hvor stor er dere rundt magen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hele 122cm og er bare 164 høy og er snart i uke 32 og venter trillinger jeg går max til uke 35 da blir det ks :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

110cm og 33ker på vei i dag:) Skal bli godt å bli ferdig:)

Skrevet

Akkurat 100 cm på det "rundeste" og er 38 uker i dag. Jeg har visst liten, men lang mage - skjønner ikke det med mine hele 163 cm.

Skrevet

Jeg er 97 cm. på det rundeste, uke 30+5 :)

Skrevet

Jeg er 108 over navlen og er i uke 35:-)

Skrevet

90 cm over navlen uke 30.

Skrevet

113 cm og 35 uker :)

Jeg er 159 cm høy og vokser bare fremover om dagen ;) Kommer til å se bra ut om 4-5 (evt. 7) uker - hehe.

Skrevet

Så bra at du har gått så lenge med trillingene dine da! Er de unnfanget naturlig eller med ivf? Jeg er tante til trillinger på 7 år, og de ble født i uke 28, var ca 1100 gram hver. Har gått kjempefint med alle tre, friske og flotte unger nå:) Masse lykke til med både resten av svangerskapet, keisersnitt og barseltid! Er forresten nøyaktig like stor som deg, 164 cm høy og 122 cm rund, riktignok 3 dager over termin;)

Skrevet

120 cm på d breiste rundt magen... 30+2 :P

Gjest mooby21.juli:)
Skrevet

jeg er 94 rundt navelen.. 33+6

Er bare 156cm:/

Skrevet

Hei!! Så arti at du venter trillinger =) ivf eller unnfanget ved naturmetoden? Bare nysgjerrig :)

Jeg er 97 cm rundt magen og har 6 dager til termin. Er bare 160 cm høy da.

Skrevet

jeg er 110 og snart 38 uker...

Rart hvor forskjellig vi er... selv fikk jeg beskje fra en dame i nabolaget at det umulig kunne være sundt å være så stor som jeg var....

Skrevet

Hei der vi fikk hjelp med prøverør dette var vårt 3 forsøk he he de satt inn 2 egg så vi viste det var stor sjanse og få tvillinger .Men vi var på 2 ultralyder en i uke 7-8 og en i uke 11-12 da så de det var tvillinger så på kontrollen i uke 15 ble legen forvirret han måtte se flere ganger så sa han dette skjer ikke ofte men det er en til der :):):)

Jeg ble så glad og lettet trodde noe var gale, men det var 3 fantastiske babyer der .

så for vår del er det 3 gangen gjelder det lykke til og ønsker dere god sommer ............

Skrevet

Er 102 cm og 30+2 dager. Er 182 cm høy også da! Morsomt å se hvor ulike vi er :)

Skrevet

Jeg er visst bitteliten! 84 cm nå, 31+1. Men SF-målet er akkurat på linjen. Er 168 cm og spebygd. Kuul tråd, siden jeg er gravid, ser jeg gravide overalt, og lurer masse på hvor langt de har kommet :-)

Skrevet

Er 107 cm rund navlen, og 159 cm høy. Er 35+6 i dag :0)

Skrevet

Jeg er akkurat 100 cm rundt magen, er 35+3. Jeg er 180 cm høy da;)

Skrevet

113cm uke 38 å er 160 selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...