Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har tenkt til å kjøpe Maxi Cosi Cabriofix. Spørsmålet er med eller uten EasyFix?

Jeg er veldig usikker på om bilen min har isofix, så selve basen ville måtte festes med sikkerhetsbelte uansett. Det høres jo mye enklere ut å ta setet ut av denne basen fremfor å styre med sikkerhetsbelter hver gang. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist hadde jeg akta graco med base, og skal uten tvil ha base denne gangen også. Grunnen til at jeg kjøpte akra graco var at her følger basen med, og det blir mye billigere. Denne gangen har jeg mer lyst på maxi cosi da dette setet er nettere og lettere. Vi har isofix i bilen og kommer til å kjøpe base med isofix. det er lett å finne isofixfestene i baksetet på bilen. Enten sitter de nederst på seteryggen på hver side, eller du kjenner festene om du stikker hånda mellom setet og ryggen.

Men jeg anbefaler deg uansett bilstol med base, og har dere flere biler er det helt topp å ha en base i hver bil.

Skrevet

Heisann,

Vi har kjøpt Maxi Cosi, og vi har EasyFix i bilen - så har dermed kjøpt base. Men Maxi Cosi basen kan du bruke uten EasyFix. Den kan festes med sikkerhetsselen, så det er jo helt genialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...