lykkeligmamman Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 som har erfaring med småsmerter og murring i dagene før ikm når en ha rtesta svakt positivt i noen dager? Det stikker liksom litt der jeg veit livmora ligger, og ligner ikke på noe jeg har kjent før. Har ikm på søndag, men testa positivt allerede på tirsdagen.... og torsdagen....svakt men momentant, en tynnnnnn strek. Noen med samme? Er jeg gravid igjen? eller er det bare lureri!?? Skal teste i hælga igjen, sukk..... ikke noe pms heller.............. OG ER DET NOEN SOM KAN FORKLARE HVA PP BETYR????
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 hei hei du... ja kan jo høres ut som du er gravid ja... testet akkuratt svaaaakt(om jeg legger godviljen til) positivt jeg også... men du har jo fått fler tester med samme resultat... så da må det jo være noe... ta en cbdigital da vel... en pp er en prøveperiode, eller en syklus runde da... så jeg har hatt 5 menstrasjoner siden jeg begynte og prøve, altså er i min 5pp... lykke til
påtjukken Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 for det første PP betyr prøve periode:) og sist eg var gravid så hadde eg sinnsyke smerter og stikkinger i magen.. dei ble så vonde at eg ble sykemeldt og måtte sitte hos legen å høre om spontan abort og så fikk eg ikkje vere aleine.. MEN no har eg altså ei herlige datter som blir 2 år i aug.. så smertene i magen har eg kjent, og etter min erfaring ikkje så farlige så folk skal ha dei til viss du får høre noe om det viss du er gravid da, men høres jo ut som du er det da så lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå