Gå til innhold

kossn sie e d man ska kjenne sparkan på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

viss ungen ligg rett i magen i forhold til fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tutta mi ligger klar med hodet ned (ikke helt festet enda) og jeg kjenner sparkene på min høyre side og så kjenner jeg ryggen på venste side og rompa øverst.. hun har ligget sånn lenge og det er tydeligvis hennes favorittposisjon.. men regner med de kan snurre rundt både til venstre og høyre om du skjønner, men fortsatt ligge med hode ned.. head spinning? :)

Skrevet

Når du kjenner spark på høyreside, og hikking nede på venstre side, så ligger ungen rett =)

Skrevet

Jeg kjenner spark kun på høyreside, og hun ligger i seteleie sier jordmoren.

Skrevet

Hos meg varierer det hvilken vei hun ligger med ryggen/rompa, enten til høyre el venstre, men jeg kjenner mest bevegelser ute på høyre side (sikkert føtter), og rompa kommer oftest ut framme på venstre side av magen, på en måte. Vanskelig å forklare så du skjønner, kanskje, men.... Hehe.... Ser rart ut, magen blir helt skjeiv når hun strekker seg ut :S

Skrevet

jah min mage blir også helt skeiv:D morro

Skrevet

Her er det også spark til høyre, kjenner også armer til høyre nede. Hikking kjenner jeg stort sett også på høyre side, selv om det gjerne er i hele magen - kan se at den hopper :D

I tillegg kjenner jeg føttene hennes som en kul ut under ribbena på høyre side, hehe. Ser også små knær som fyker over magen rett over navlen, sykt å se på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...