Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Han er hos dagmamma noen dager i uken og hun synes han burde ta to dupper på dagen. en i 11-12 tida og en i 15-16 tida. De dagene han er der sovner han ikke før 21-30-22 om kvelden og det synes jeg er for sen. De dagene han er hjemme legger jeg han i 11-12 tiden og han sover et par timer. Da får jeg han i seng kl 19 og han sovner med en gang. Men hos dagmamma blir han så sur i 15 tiden og vil sove da..Han blir helt umulig om kvelden når han sover den 15 duppen. Han blir jo sikkert mer sliten hos dagmamma siden det er 2 barn til der, men da får jeg det igjen på kvelden med en umulig unge her. Hva gjør jeg?
DoubleTrouble Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Hei! Jeg ville ikke ha lagt ham så sent som 15-16 tida. Det er for sent og gjør at han ikke sovner til kvelds. Du gjør det jo helt riktig. En dupp i 11-12 tida er fint. Selv har jeg tvillinger på 11,5 mnd og de får heller ikke sove når de sover etter 15. De får seg en dupp i 9.30 tida og en i 12 tida. Da sovner de kl 19 hver kveld. Jeg jobber i bhg selv og de fleste ettåringer har som regel to dupper ennå da de starter i bhg. En i 9.30 tida og en i 12-12.30 tida. Det er jo veldig individuellt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå