Gå til innhold

Søvn for en på straks 1 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er hos dagmamma noen dager i uken og hun synes han burde ta to dupper på dagen. en i 11-12 tida og en i 15-16 tida. De dagene han er der sovner han ikke før 21-30-22 om kvelden og det synes jeg er for sen.

De dagene han er hjemme legger jeg han i 11-12 tiden og han sover et par timer. Da får jeg han i seng kl 19 og han sovner med en gang.

Men hos dagmamma blir han så sur i 15 tiden og vil sove da..Han blir helt umulig om kvelden når han sover den 15 duppen. Han blir jo sikkert mer sliten hos dagmamma siden det er 2 barn til der, men da får jeg det igjen på kvelden med en umulig unge her. Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ville ikke ha lagt ham så sent som 15-16 tida. Det er for sent og gjør at han ikke sovner til kvelds. Du gjør det jo helt riktig. En dupp i 11-12 tida er fint. Selv har jeg tvillinger på 11,5 mnd og de får heller ikke sove når de sover etter 15. De får seg en dupp i 9.30 tida og en i 12 tida. Da sovner de kl 19 hver kveld. Jeg jobber i bhg selv og de fleste ettåringer har som regel to dupper ennå da de starter i bhg. En i 9.30 tida og en i 12-12.30 tida. Det er jo veldig individuellt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...