Gå til innhold

Noen fra Bergen her?


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kuult ! Gøy med noen i nærmiljøet. når har du termin da?Jeg har 15 februar. fant det ut i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fra Bergen og har termin 11.februar. Fant ut i dag! Våger ikke helt å tro at det er sant. Må få bestilt time hos legen asap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Åsane jeg også. Termin 5.februar. Dette er nummer to, men syns det er like spennende som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Askøy her! Min nr 2, termin 5.februar. Har ei nydelig prinsesse på 2 år fra før.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det så mange fra Bergen her:) Jeg har termin 15 februar. Detter er min andremann og gleder meg vilt! Hadde vært gøy å få til et treff etterhvert som vi fått litt større mager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurer på hvor gammel folk er? Jeg er 28 og venter førstemann. Er skikkelig spent og ukonsentrert. Skjønner ikkehvordan jeg skal klare å holde det hemmelig i minst 6 uker til!!! Noen tips? Og spesielt hvordan man unngår å røpe seg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg 29 og venter andre mann. Er veldig vanskelig å holde dette hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og venter 2 man.Jeg klarer rett og slett ikke holde meg og har fortalt det til de nærmeste. Tenker at det går nok bra og viss ikke så er det litt godt at de nærmeste vet hvorfor man er lei seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært på ultralyd?? Og er det noen som kjenner noen dyktige leger?? Eller jordmødre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og bor i Åsane. Vi venter nr.2. Termin 27.februar. Vi fikk ei lita jente 15 februar i fjor, så det blir ganske nøyaktig 2 år i mellom dem.

Gleder meg noe helt vannvittig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, jeg bor i Bergen er 29 år gammel og vi venter vårt første barn ca. 20. februar. Hadde vert koselig å bli kjent med andre fra Bergen å dele gleden sammen:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bergen vest her.

er 25 og venter vår første siste dagen i feb!

spennende.

det hadde jo vært kjempekoselig om vi kunne treffes!!!

koselig å bli kjent med fler i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...