Nanamor Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er så usannsynlig trøtt om dagen at jeg klarer såvidt å komme meg gjennom dagene på jobb, det er helt forferdelig.. bare sover og sover... Begynner å lure på om jeg mangler et eller annet vesentlig... TR skulle kommet i går men ingenting foreløpig.... testet for 3 dager siden men den var negativ... Det kjennes igrunn ut som om den er på vei nå liker det ikke... Mensmurringer, ømme bryster, økt utflod, humørsyk til tusen og da igjen fryktelig trøtt... Dette er vel bare symptomer som kan like gjerne tyde på at tr er på vei... Utrolig frustrerende dette her.. Neste pp er jeg vekkreist under el så da blir det ingen pprøving igjen før i juli... uff det er altfor lenge til... Ville jo så gjerne ha en februarbaby jo!! Måtte bare få ut litt frustrasjon ;P Er ingen som vet at vi prøver så da er dere her inne utrolig grei å ha.
påtjukken Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 det der er jo faktisk symptomer på å vere gravid og da, så håper tr ikkje kommer og det viser seg at du er gravid.. lykke til videre:)
Nanamor Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Takk for det.. :-) dette kan på en måte gå begge veier dette, tør ikke ha for store forhåpninger... Tør ikke teste igjen, venter heller litt til å ser om tr kommer eller ei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå