Gå til innhold

6.juni - fortsatt på overtid...Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre er jeg fortsatt her og teller kun 1 person.....

Er i dag 4 dager på overtid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 3 dager på overtid... og ved godt mot egentlig! Gleder meg til å få ut bebisn min så klart!!! Men lei av alle rundt meg som MASER om ting har skjedd...Så klart jeg sier ifra når gullungen er kommet!!! :(

Skrevet

2 dager på overtid.. og veldig klar for å føde.

Det er varmt...

Skrevet

Mens termin 4 juni. og ultrlyd termin idag. SÅ...regner meg selv som 2 dager på overtid..blir gaaal...mn ska holde ut en uke til om nødvendig!

Skrevet

4 dager på overtid og begynner å bli drittlei. Skal ikke på overtidskontroll før neste fredag og har lite tro på

Skrevet

Jeg er her fremdeles. 4 dager jeg også. Sterke murringer og noe som kan minne om rier, men som er altfor korte og kommer altfor skjelden...

Humøret er på bånn. Stakkar de rundt meg. De har det ikke lett om dagen!

Skrevet

Jaså, dere er her fortsatt, dere også...? :-P

4 dager på overtid ihht UL-termin i dag.

6 dager over iht menstermin, som jeg mener er riktigere, uten at det ser ut til å bety noe, da...

Jeg håper det skjer noe i løpet av helgen.

Liker ikke å gå over...

Skrevet

10 dagar på overtid!!! slå den ni. hehe!!!

Skrevet

Er "bare" 4 dager på overtid her.. Håper det skjer noe i helgen, har begynt å komme litt blod/slim, og menssmerter, så det er jo lov å håpe??

Lykke til alle sammen, og håper vi slipper å gå så lenge i denne varmen!

Skrevet

10 dager i dag....Har vært på sykehuset for overtidskontroll i dag, og det blir nok ingen fødsel før over helga......

Skrevet

yes, 4 dager, phuuu så varmt...

Skrevet

3 dager over her!-Og holder på å bli gal!! Har gått 12 og 13 dager over med de to forrige, men var overhodet ikke motivert for det denne gangen! Har gjort alt riktig, og prøvd ALT! Kapsler, akupunktur, akupressur, kanel, lakris, rømmegrøt, brystvortestimulering... Stakkars ungene mine, i dag har jeg vært så sliten og hormonell at jeg lot det gå utover 7-åringen min, stakkars liten. Nå er han på hytta og jeg sitter hjemme med verdens værste samvittighet, selv om vi snakket ut og alt var greit da han dro. Noen som har gode råd for å ikke la hormonene gå utover alle andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...