Gå til innhold

Flere som har fått kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er seks uker på vei med nr 2 og har fått endel småkviser samt at jeg kjenner at en ganske stor kvise er på vei ved siden av nesen. Kan ikke huske at jeg hadde var plaget med kviser sist jeg var gravid. Noen som vet om dette er vanlig i første trimester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er vanlig eller ikke, men jeg har plutselig fått mange! usj!

Skrevet

Jeg har også pltsuelig fått en del små kviser. Pitte små klumper liksom. Aldri værtplagetmed det før... UUUhrk

Skrevet

Jeg var også ganske plaget i begynneslen. Men sola hjelper :-)

Skrevet

Er i uke 9 og har endel småkviser. Da jeg gikk gravid forrige gang begynnte det på samme måte som denne gang og ble bare verre i løpet av graviditeten.. Ikke noe kjekt....

Skrevet

Godt at vi er flere da :) Det er vel hormonene som gjør det, men kjedelig er det, føler meg nesten litt fjortis igjen ;)

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg!! :) jeg VET jeg er gravid, enda jeg ikke har testet meg enda! men kjenner kroppen min så godt og har 4 svangerskap bak meg, selvom jeg bare har klart å bære frem 1 barn :(

men tester imorra for å "ha gjort det" lissom :P er litt spennende selvom jeg VET jeg er gravid :P

Skrevet

JA!! :) jeg hadde rett :) jeg ER gravid :) *danserundtomkringihelehusetavrenogskjærlykkeogglede*

Skrevet

jeg har visst fått masse bittesmå kviser på ryggen. var mannen min som sa det, kunne ikke kjenner de selv, men ha de var så små at de nesten ikke syntes. håper de går bort igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...