Gå til innhold

Hvilken str bruker deres 10 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så stor forskjell på str etter hvor man kjøper de. Men Leah bruker 80 i body og 68 og 74 i bukser. Hun er 7,8 kg og 71,5 cm lang. Det er mange av buksene som passer fint i lengda men som er alt for vid i livet, skulle funnet et belte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min blir 10mnd den 14 og han bruker str 68 og 74. Mest 74, er for det meste bare buksene i 68 som fortsatt passer.

Enig med deg at mange av buskene er vide i livet. Litt irriterendes.

Lillegutt er forresten 8050 og 71cm

Skrevet

Skjønner nå at størrelser både på klær og unger varierer. Har en tass på snart 4 måneder som bruker 68 og 74 i klær, alt etter hvor de er kjøpt. Akkurat lagt bort 62, også har HI en på 10 mnd som bruker det samme i bukser.

Jonas var 7340 og 63 cm når han var 3 måneder.

Skrevet

Mini her bruker str 74 i klær... hun veier 7560g og er 68 cm lang.

Skrevet

mads bruker 80 i alt!!!! buksene er litt lange på beina, men de bare bretter vi opp.

mads var 9580g og 77cm på 10 mnd kontrollen!!

Skrevet

Han bruker 80 stort sett i alt nå. Er noen bukser i 74 som fortsatt er passe. Han er lang og slank, så buksene blir korte i beina, men de er fortsatt vide i livet. På 9 mndrs kontrollen var han 8245gram og 74,5 cm. Blir 10 mndr den 12. juni.

Skrevet

8 mnd her....gutt...bruker stort sett 74 i det meste.

Skrevet

Når jeg kjøper nytt nå kjøper jeg kun 80 og noe 86, buksene er lange men de bretter vi opp! Hun bruker fortsatt en del av 74 og noen bukser i 68. Synes H&M er romslig, mens f.eks, Lindex ganske små i størrelsene. Vet ikke hvor lang og tung hun er for vi har ikke 10 mån kontr der vi bor, men tipper i overkant av 9kg og ca 75 cm!

Skrevet

Bodyer i 86 og 92, men andre klær stort sett 80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...