WildPrincess Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 I følge Katis babyshop i Sverige så er disse ventet inn til butikken i løpet av september
Mrs. Bouquet Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Da tror jeg faktisk jeg venter på en 2009 modell, men med litt bestillingstid osv. så må jeg vel bruke en av de gamle vognene mine i starten.
EnLitenPrins Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Den kommer i sommer engang...Det var beskjeden vi fikk med ei dame på babycomfort
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Hmm...jeg har termin 7 desember. Tør vi vente på 2009 vognene? Kanskje det går an å bestille type, farge osv, slik at du får den leveringsklar i sept?
gravida81 Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Ifølge butikken sjarmtroll i Tromsø kommer 2009 modellene i august/september!
Mrs. Bouquet Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2008 Jeg tør, for jeg har vogndilla og klarer meg fint med de vognene vi har. Men det er vel ca. 6-8 uker bestillingstid på de vognene, så om du bestiller 2009 modell i september når du det med god margin, men det spørs jo om du har lyst å vente så lenge.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Hehe, vogndilla ja. Tendensene er kraftig på vei her også Har bestillt 1 vogn, å skal ha 2 til. Så det er ikke kriiiise om jeg må vente litt på emmaljunga-vogna etter babyen er født. Men det skal liksom være "hovedvogna", så vil gjerne ha den på plass i tide, å det skal jo gå greit nå ser det ut til Noen bilder av 09-modellene? Er det mye forskjell fra de "gamle", eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå