Gå til innhold

Noen her som har Chrysler Voyager ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de ser så greie ut.. Vi skal kjøpe ny bil og må ha plass til en søskenvogn og to barneseter i den. Er det plass til det i denne? Førnøyd med bilen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke denne bilen selv, men har en veninne som har den som er veldig fornøyd. God plass til vogn og ikke minst 2 barneseter. Plass til annet også.

Skrevet

Vi har en og er kjempefornøyde med den:-)Har tre barn,og da er den helt super.De har litt korte bakseter,men for barn er det ikke noe problem.Kan kanskje være litt ukomfortabelt for voksne å sitte bak over lange strekninger.

Er vel også litt liten benplass bak.Men vi har skrudd baksetene bakover,da blir det kjempeplass.Setene går på skinner,og kan enkelt stilles selv.Men den må da godkjennes på biltilsynet etterpå.Koster ikke mye.Og det er fortsatt mer enn god nok plass i baggasjerommet til at du sikkert kan sette inn en søskenvogn uten å slå den sammen.

God og oversiktlig å kjøre.Så lenge man har små barn er det en super bil å ha:-)

Skrevet

Hadde lyst på denne type bil selv for noen år siden,men blei advart pga at det var mye feil med de.Dette gjaldt de gamle typene,så hold deg borte fra de ivertfall:)Men fine ,praktiske biler dette:)

Skrevet

Så kjekt! :D Da har jeg noe og fortelle pappan når han våkner :) Han har veldig lyst på en sånn bil :)

Skrevet

Har visst også vært endel trøbbel på de eldre bilene med vanlig gir har jeg hørt.Broren min måtte bytte girkasseto ganger på sin når han hadde en sånn.

Vi har automatgir på vår,ikke hatt noe tull.Ikke med andre ting heller

Skrevet

Vi hadde sånn når jeg var liten, men pappa beholdt den ikke så lenge fordi han var ikke fornøyd.

Utrolig vonde bakseter også :-S

Stort bagasjerom da, for det er jo en stor bil :) men til å være stor er den liten inni om du skjønner?

Har du sett på toyota avensis? vi har sett litt på de og synes de ser fine ut :)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.. Får gå inn og se på den også! :)

Skrevet

Det er vanlig stasjonsvogn da :) men det er visst en av de stasjonsvognene som har best plass..

Skrevet

Jeg har også veldig lyst på en sånn bil, men gubben nekter plent. Det er problembiler får jeg høre.. Broren min har holdt på med bil hele livet, jobber som servicetekniker i et stort bilfirma i byen.. Han snakker ikke varmt om de han heller..så.. Mulig det er de gamle modellene..Men hvilke årsmod er det snakk om tro, de en bør holde seg unna...Veeeldig praktisk at de har stort bagasjerom, Sett de rimelig i pris, kanskje derfor en skal skygge unna? aner ikke...

Skrevet

Du er klar over at den er eit bensinsluk av dimensjonar. Søstra mi hadde den, og dei var fornøgd med alt utenom drivstofforbruket.

Og no i desse bensinsparetider....

Skrevet

Vi har Grand Voyager (den er ca 40 cm lengre enn Voyager) og er veldig fornøyde=) Hatt den i to år. Bilen har frynsete rykte, men bank i bordet, vi har ikke hatt noe krøll med den. Har hatt andre biler med bedre rykte som ALT har vært galt med!

På det meste har jeg hatt tre vogner og tre barneseter i den. Og ingen av vognene har vært sammenslått. Luksus! Stakkars alle dere som må skvise vogna ned i et bagasjerom og ikke har plass til handleposer ved siden av... hehehehehehehe... *ond latter*

Skrevet

Hehe, neei.. Jeg har ikke lappen selv engang, så kan lite om biler ;o)

Skrevet

Og en liten apropos til dere som sier den er liten inni. Kanskje fordi dere ikke har bygget den om til personbil?! Som kombi er den en vits i baksetene. Men om man tar seg bryet og pengene ved å omregistrere den får man GOD plass bak. Mannen min er 2 meter og han kan fint sitte i baksetet. Lillegutt sitter i et bakovervendt HTS sete og de tar jo en del plass. Men det er likevel plass til mannen på 2 meter i setet foran.

Skrevet

Er vel forresten Grand Voyager vi har vi også når jeg tenker meg om;-)

Er kanondeilig å ha så god plass!Og supert åslippe å slå sammen vogner,kan bare kjøre de rett inn i baggasjerommet:-)

Vi har heller aldri hatt noe krøll med bilen vår,ikke annet enn sånt småtteri som blir slitt på alle biler når de har blitt noen år.

Og ja,de bruker ikke så lite bensin.Men ikke noe mer enn mange andre heller.

Skrevet

Den tar forresten 0.8 på mila, blandet kjøring. Peugeoten jeg hadde i min tid tok 1.1 på mila...;-)

Skrevet

Vi skrudde også setene bakover,og det blir kjempeplass:-)

Skrevet

Jeg ville holdt meg UNNA den.

Det finnes mange andre biler som er like stor og har akkurat det samme som denne bilen har, om ikke mer.

Dessuten slipper du feil.

Ikke nok med at bilen er problembil, delene er veldig dyre.

Naboen min er bilmekaniker, han nekter å reparere disse bilene.

Han har også hørt flere som nekter å reparere disse bilene, fordi det tar så lang tid å komme inn til deler +++.

F.eks en i Tr.heim... Husker ikke hva naboen sa som skjedde, men på motorveien opp til flyplassen røk bilen. Eieren av bilen måtte helt til andre siden av byen for å finne NOEN som ville ta bilen. Og når han da kom til verkstedet ombestemte de seg der også, pga feilene som var. Du kan tenke deg hvor irritert bilføreren var da, når så mange hadde sagt nei til å ta bilen..

Men, som folk sier.. Kjøp av de nye da, hvis du kjøper.

Men som sagt: Det finnes bedre biler, enn kun denne..

:)

Skrevet

Syns ikke delene har vært spesielt dyre,men nå har vi ikke hatt noen større reperasjoner på den heller da.Bare sånne vanlige småting som kommer på alle biler med årene.Og det har ikke vært spesielt dyre deler.

Broren min hadde noen større ting på sin,med utskifting av et par girkasser o.l.Den hadde vanlig gir,men var ikke noe problemå finne verksted som tok jobben.Ikke noe dyrere enn på enn vanlig bil det heller.

De har nok hatt et litt frynsete rykte på seg tidligere,men tror det er de endel eldre modellene.Hører ikke at det er mye feil på de litt nyere bilene.Annet enn at jeg har hørt flere anbefaler automatgir.

Skrevet

Hvilken modell har dere ??

Skrevet

Det er en 97-modell tror jeg.Så den begynner jo å bli en eldre herremann:-)

Men det er vel typen som var før denne som har vært mye tull med har jeg hørt.Broren min hadde samme årsmodell som oss,hvis det ikke var 96-modell....?Men han hadde vanlig girkasse.

Mange ganger jeg ønsker meg en nyere bil,men den er så utrolig god å ha når man har tre barn,og de fortsatt er mye med i bil:-)

Skrevet

Ok! så dere har automat.. Jeg skulle ønske en større bil..Skal ha et barn til- ser for meg hundebur ( har 2 hunder dachser ) og søskenvogn, bagasje..og i det hele tatt.. Har sett litt på Suzuki XL 7..Den er og ganske svær.. Og firehjulstrekker i tillegg. Men.. vi får se.. Klarer oss med stasjonsvogna (Nissan Primera), enda og jeg kjøre en Mazda 626 foreløpig.. Men høres deilig ut med GOOOOD plass. Det er jo ikke sikkert de er så ille nå som de var før,regner med de har forbedret seg..Andre biler er ikke så sikre heller. Vi har nettopp skiftet motor i stasjonsvogna da registerreima hadde røket tvers av. Så... ALt kan skje når en har bil.Uansett merke. Men når det er sagt har japanske biler et rykte på seg for å være ganske driftssikre. Og lite feil. ( Toyota f.eks )

Skrevet

Vi har også to hunder,en engelsk setter og en beagle,som begge har hvert sitt bur.Det ene ganske stort,og det andre i en sånn mellomstørrelse.Ikke noe problem å ha begge bur baki,pluss vogn og baggasje når vi f.eks skal på hytta.

Hadde Toyota før,var veldig fornøyde med den også.Lite å reparere på.Men en Mercedes vi hadde i mellomtiden var det myyye som gikk galt med.Så en har vel aldri noen garanti uansett merke.Men japanske biler har jo et godt rykte på seg.

Vi hadde vel egentlig aldri endt opp med denne bilen hvis ikke barn nr.3 hadde meldt sin noe overraskende ankomst;-)Men har ikke angret en dag,blitt kjempeglad i den:-)

Skrevet

Tror nok neste bil for meg blir en med gooood plass og ikke så dyr i pris. Synes det er bare tull å bruke masse penger på bil. De synker så fort i verdi og en har aldri garanti på om det plutselig skjer noe må bytte deler osv..Så .. Kjenner jeg ble gira nå:))) Har veeeldig lyst på en sånn ja. Liker store biler. Tror faktisk de er på topp i sverige blant sikkert og bruktebiler. Så det i en annonse på finn..Så de er vel ikke så grusomme som andre vil ha det til:)) Ting forandres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...