Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er formen i dag, klatten? c ",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello you:-D

Formen er super og nå har vi vært noen timer på stranden og badet!!!

Det var helt nydelig i vannet og når til og med jeg bare fosser uti uten å hyle, da er det jammen varmt nok:-)

Mormor og beste lot seg sjarmere av liten musefletterosa som skravlet og spadde og badet og spiste hele tiden:-) Ikke et sekund rolig, bare gøy og action:-)

Her hjemme er det helt vanvittig varmt og jeg tror hageslangen skal ut noen ganger i løpet av ettermiddag og kveld:-)

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt en deilig dag - jeg er bittelitt muisunnelig på det med strand i nærheten, vi må nok reise en bit for å komme oss på en ordentlig strand...

Og hvem kan vel stå i mot en liten musefletterosa som skravler i vei - det kan man jo ikke!

Men kanskje dere skulle kommet og inspisert det nye terrasseanlegget en tur før dere reiser - det er vel meldt noen fine dager til uka også? Taket er ikke oppe ennå, men poolen er i ferd med å reise seg c",)

Skrevet

Det hadde vært kjempehyggelig, men jeg tror ikke vi får tiden til det før vi reiser........Idag har svigers reist hjem og vi får nytt besøk neste uke av venner som reiser til Antiparos tre dager før oss. Og så er det LITT vask, stryk og pakking som gjenstår, samt shining av hus og hage, så det blir hyggelig å komme hjem igjen også. Så er det jo jobb og jobb på dagtid for begge og da er det ikke så mye tid å gjøre disse tingene på..........

Men tar jo gjerne en tur senere i sommer, for den skal jammen vare og vare og vare - for det har jeg bestemt:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...