Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har dere mye fysiske symptomer som kvalme og svimmelhet og tretthet? Både lege og psykolog mener jeg har disse plagene pga psyken, og har blitt utredet for kvalme tidliger, uten de fant noe. Så tenker det må være psykisk stress som gjør dette.. slitsomt..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har det ja. Særlig tretthet. Går du på antidepressiva? Jeg sluttet, og det hjalp, fordi jeg fikk feil medisiner. Er fortsatt en del trøtt og kvalm, men ikke så mye som før. Er heldigvis på vei ut av det.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Ja, alt det + stramming i brystet, får muskelknuter der fordi jeg anstrenger brystet sånn. Hjertet stresser og det er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 JA!!! Både kvalme (oppkast), vondt i hodet, noe svimmel og selvfølgelig trøtthet. Jeg har merket at visse arbeidsoppgaver på jobben i stor grad trigger symtomene, og hver gang jeg skal utføre dette (som f.eks å avløse på sentralbordet i lunsjen), får jeg symtomer. Kan ligge å spy på do hele natten igjennom hvis jeg vet at jeg skal sitte lenge dagen etter på sentralbordet... Nå er jeg heldigvis sykemeldt fordi jeg gikk rett i veggen, og legen har gitt meg diagnosen moderat depresjon... Nå som jeg er sykemeldt, har jeg ingen av symtomene...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Oi, sliter jo både med angst og depresjon (men er på bedringens vei)...det fysiske derimot blir ikke noe bedre. Sliter jo med kvalme, null matlyst, svimmelhet og tretthet!!! Og når jeg blir utsatt for stress så blir det bare enda værre, får ofte svimeanfall og heteslag. Er så lei av å ha det slik!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå