Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket at alle mine bh-er med spile har blitt skikklig vonde å gå med. Pluss at det har vært enkelte dager der det er litt renning fra brystvortene. Er det lurt å kjøpe både ammebh og sånne bommullsinnlegg allerede nå?Jeg er i min 25 svangerskapsuke.

(er det forresten normalt at jeg renner fra brystvortene så tidlig?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt to amme bher allerede. Veldig greit å gå med syntes jeg . Brystene mine har jo vokst en del og da ble mange av de gamle vonde å gå med. Alle bher jeg kjøper nye nå som jeg er gravid er amme bher, så slipper jeg å kjøpe så mange når jeg skal amme.

Ang det med lekking så har jeg ingen erfaring med dette selv. Vet ikke om det er normalt, men tror jeg leste en plass at det kunne forekomme og at en da ikke måtte klemme på de slik at det kom mer for da stimulerte en de bare, og det kom bare mer og mer. Men det er sikkert andre som kan svare deg bedre på dette enn meg.

Skrevet

Jeg kjøpte ammebh og ullinnlegg allerede i uke 18 da brystene mine allerede var vokst ut av mine vanlige bher .. Anbefaler deg å bruke innlegg i ull for å holde brystene tørre og varme når du er utendørs slik at du unngår betennelser og skikkelig såre brystvorter.. Når det er så varmet som nå trenger du det ikk.. Men jeg merker når det er bare en dag hvor det er overskyet og jeg er ute så må jeg ha ullinnlegg..

Skrevet

Hvorfor bruke ammebh når man ikke ammer? Man skal jo ikke lempe ut puppene i tide og utide før noen skal ammes;-)

Skrevet

Jeg vil anbefale å vente til nærmest mulig fødsel med å kjøpe amme-bh og da kjøpe den litt for stor, pga puppene vanligvis øker enda litt i str.rett etter fødselen. For små amme-bh-er er ikke noe særlig. (men man kan jo selvsagt spare de man kjøper tidligere til senere i ammeperioden, siden brystene gjerne minsker litt etter de første mnd. med amming. :) Jeg kan hvertfall bare glemme å bruke mine amme-bher fra første svangerskap, de er allerede for små (nå er jeg i uke 22) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...