Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle testene jeg har tatt viser STERK strek, og beviser at jeg virkelig er gravid. Men jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.. Ikke ømme pupper, ikke kvalm (Utenom AVOGTIL litt småuggen på kvelden), ikke veldig trøtt, ikke noe strekking i magen, ingenting. Eneste er vel at jeg kanskje har et litt merkelig temperament, humøret mitt svinger litt.. Men årh! Er så vondt å gå rundt å ikke føle seg gravid. Skal til jordmor til uka, og forhåpentligvis på UL også samme uke, eller uka etter. Først DA, om det lever der inne, vil det gå opp for meg at jeg virkelig er gravid tror jeg.. Er fem uker og noen dager på vei nå, ifølge terminkalkulatorer...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det akkurat likedan. Synes det er rart at man ikke kjenner mer i livmor-området dersom alt er bra liksom...Synes dette er ganske slitsomt. Har mistet tidligere uten å merke noe, så litt ekstra bekymret denne gang.

Er 6+2 og skal på ul om en uke. Vil heller vite om ikke ting er som de skal. Sist gang gikk jeg 4 uker med død spire inni meg, så det ønsker jeg ikke oppleve en gang til.

MEN...aller helst så går det nok bra for oss begge. Vi får krysse fingre og tær! :)

Skrevet

Jeg også følte meg ikke gravid.

I dag sitter jeg her med ei lita tulle på 2 mnd.

Lykke til vider,snart vil det komme tengn.

Skrevet

hei jenter. jeg hadde ingen tegn før torsdagen jeg og da var jeg 6 uker på vei. nå føler jeg meg"fyllesyk" hele døgnet og har kort lunte. stakkars min lille 2 åring. så nyt det mens dere kan. er ikke lenger enn 1 uke siden jeg også skrev et innlegg her og var bekymret for at jeg ikke hadde noen tegn. men kvalmen er ikke så intens som sist. da fikk jeg jente. kanskje venter vi en gutt denne gangen.

lykke til jenter....

Skrevet

"godt" å høre at andre har det slik.. jeg føler ingenting men får kryss etter kryss på tester, er 4 uker på vei i dag tror jeg... er ikke helt gått opp for meg enda, og tror ikke det gjør det heller før jeg går til legen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...