Gå til innhold

au, au...det gjør så vondt... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke klage, men det jeg blir faktisk ganske utslitt av sparkingen. Er i uke 32 og har en skikkelig turbo i magen. Blir sparket så hardt på den ene siden, at jeg snart tror foten presser seg ut av huden min. Det er høyre side ved ribbeina som får gjennomgå. Og der er alltid det området, så det virker som babyen min har lagt seg til slik den vil ligge nå. Slik har det sparket de siste tre ukene, så jeg er helt øm der ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke helt hvordan den skal være der inne i hele 8 uker til? hihi...føler at det er trangt nok nå..

Skrevet

Au au det hørtes ikke godt ut nei.. Samtidig som det jo selvfølgelig er veldig kjekt å kjenne liv. Selv kjenner jeg liv bare noen få ganger i uken selv om jeg er tredjegangs, så gleder meg til det blir hver dag, men ikke til at det skal gjøre så vondt hehe..

Skrevet

Uff ja.. hadde det på akkurat samme måte med førstemann.. legen bare lo når han så på "sparkediagrammet" på ultralyden.. det gikk til topps.. Han likte svært godt å sparke hardt oppi det ene ribbenet.. så jeg fikk brist på det jeg:/ men, skal være sagt at jeg vet ikke om det skyldes dette eller mye hosting. Han var aktiv i magen og kom ut aktiv også;-) Nå går jeg gravid med nr 2 og h*n er littegrann roligere i lengre perioder.. men jammen kan h*n sparke hardt også;p Bare hold ut, tiden som gravid går fort! og tro meg, du vil nok savne sparkene også når ungen er ute og det er helt stille i magen igjen. Masse lykke til med graviditet, fødsel og tida etterpå! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...