Gå til innhold

Tummytub

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en badebalje fra Ikea (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70098121) som snart er for liten til å bade Jonas i- han er så lang. Har lurt på hva vi skal kjøpe etterpå, og har snust litt på en sann Tummytub.

Når kan en begynne å bruke den? Må de kunne sitte selv, og hvor lenge kan de bruke den? Noen som har en sann som kan hjelpe?

Ser for meg at det kansje blir litt liten, han er stor (6340 og 63 cm ved 3 måneder) og kjøper den ikke om han kun kan bruke den i noen uker. Hva er prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er 10 mnd. 70 cm og 10kg og bruker Tummy Tub. Jeg har brukt den fra han var ganske så liten. De trenger ikke å kunne sitte selv; hodet støttes og de flyter i vannet. Tror den koster rundt. 300.- men du kan få kjøpt en pent brukt på finn.no til halve prisen.

Tummy tub kan brukes fra fødselen og det første året ca.

http://tummytub.no/fordeler-da-323.aspx

her kan du lese mer om bøtten og se på video-intruksjoner.

Skrevet

Vi har TummyTub som vi har brukt siden fødselen, og selv om hun fortsatt har plass i den (65cm og ca 6,6 kg nå), så kommer vi snart til å kjøpe en annen balje slik at hun får bedre plass og kan leke litt i. Det blir litt vel trangt oppi, og får liksom ikke vasket henne skikkelig. Men den var veldig smart når hun var "liten" og skal jo være veldig bra for luftsmerter, men det var ikke vi veldig plaget med.

Skrevet

Glemte å si at ikke gi fra deg ikea-balja. Etterhvert når de kan sitte litt kan du ta den frem igjen. Må ikke ligge for å bade. Jeg gjør det, eller lar han sitte på en stor vaskeklut i badekarret. Det finnes også sitte eller liggestoler som kan settes i badekar hvis du har det.

Skrevet

vi har nesten ikke brukt vår tummytub, hun sparketr med bena og hopper opp og ned i den. Synes det er bdre med balje, da kan hun sitte litt og leke med anda si mens jeg støtter henne. Hun plasker og herjere i vannet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...