LadyLuck & Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Var å fikk satt inn p-stav hos legen i går (jævli stor nål, takk gud sor bedøvelse). hadde smertestillende jeg tok i går men har ikke fler igjenn. Våknet i dag med sykt vondt i armen, og paracette tarikke knekken på det. Skal være her med mine to små aleine i dag, og klarer ikke løfte eldstemann pga armen. Hva gjør jeg?? tips og råd??
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 hørtes rart ut at du skulle få så vondt i armen. Kanskje du skal ringe legen å høre om der er riktig ev hva du kan gjøre?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Lykke til sier jeg bare, kommer til og være hovent i flere uker, regner med legen sa du ikke måtte finne på og bruke dusjsepe, bade i saltvann etc...?? Alle de jeg kjenner som har forsøkt dette har blødd hele tiden og de fleste har tatt den ut innen det var godt 1 år og de sier aldri mer!
LadyLuck & Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 har snakket med ham, er vist helt normalt at det er vondt de første dagene. Om det enda var vondt om to dager skulle jeg ta kontakt, for da kunne det hende det var kroppen som støtte fra seg implantatet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk også sabla vondt når jeg sate den inn, også viste det seg at det var stripsa og tapen jeg reagerte på, ble helt fint når jeg tok de av. Litt ømt var det, men det vondte skrev seg fra det de putta på.
LadyLuck & Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 eneste jeg fikk beskjed om var å være forsiktig de første dagene, evt til såret har "lukket" seg. Er en av de siste prevansjonsmetodene vi kan bruke da jeg er alergisk mot nesten allt av p-piller og ene hormonet i hormonspiralen. Så da et spørsmål.. Er så varmt her i bergen, svetter som en.. ja.. hver gang jeg er utenfor døra. hvor selges vanntette store plaster???
LadyLuck & Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 vi lot være å teipe/lime for legen mente det grodde bedre og finere uten. Har bare sånt stort plaster på. men det verker over plasteret, der implantatet ligger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå