Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga satt jeg meg ut i sola på terrassen i bikini.

Merket at det kilet så på magen. Så aldri etter, for trodde det bare var ei flue, så "viftet flua vekk".. Men så begynte det å kile så smått igjen, det var da jeg kikket ned på magen!! Til min store forskrekkelse, så oppdaget jeg ALT DET DUNHÅRET fra navlen og opp mellom brystene. Akkurat som om det hadde kommet over natta!

Går dette bort igjen??

Jeg ligner jo på en varulv!!

Noen andre som har hatt det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått mye og lange hår på magen nå. Er visst ganske vanelig å få det, men det går vekk etter fødsel. Bare ikke napp eller barber dem vekk for da kommer de raskere tilbake og de blir mørkere. (har ihvertfall jeg blitt fortalt)

 

Skrevet

Jepp, oppdaget også en masse dunhår på magen nå i sola.

Siden jeg er ganske mørk, er hårene mørke, så de vises godt ja.

Søsteren min hadde også sånn, og noen få timer etter fødselen kunne hun bare gni hårene av, de løsnet helt! Syke greier :)

Skrevet

Haha.. er det sant?

Så sprø kroppen egentlig er ;)

Da er det vel bare å glede seg videre :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...