Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Vi drar på hytta på Hankø. Sol,sommer,båt,grilling og is kald øl! Å skal bli deilig å komme seg bort! God helg!!
Gothminister Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Tja,,ikke så mye.. Jeg skal jobbe i morgen,vet ikke hva samboer finner på med ungene jeg.. Også skal vi på bursdag på søndagen..
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Har ikke peiling, trenger inspirasjon. Sliter som pokker i varmen med den store magen min. Sambo reiser bort i helga, så blir bare lillegutt og meg, men jeg orker ikke å være så mye på lekeplasser og sånne ting når det koker.
fox`y Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg og unga blir alene.Elstemann er syk stakkars, så blir nokk litt hjemmekos og kansje en tur ut i go været. søndag blir d 3 timers jobb og litt andre ting.. Ska no prøve å kose oss så godt som mulig,håper elstemann blir fort frisk...
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal på sommerfest med jobben i kveld i morgen skal samboern min på utdrikningslag i byen så jeg og mini skal kose oss hjemme kanskje vi går en tur på sentret og titter litt,får se:) På kvelden skal vi til pappa å grille å kose oss:)Søndag blir det vel bare å nyte sola å slappe av hjemme:)
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Heldiggriser. Eg skal lese til eksamen. På søndags formiddag skal eg ha nokre timar sammen med mallo i lekeparken.
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 I dag skal jeg gjøre rent og ordne til bursdagsselskap for datteren vår i morgen.Grille i kveld. I morgen blir det bursdagsfeiring med familie på dagen,og jentetur på byen på kvelden.Gleder meg:-) Søndag blir det vel å slappe av hjemme,kanskje ta en skogstur og fiske litt med ungene...
mams-til-tre Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 I helga blir det telttur.. Første teltturen med lille tulla, så det blir spennende å se hvordan det går. Litt mye styr med flasker og slike ting, men vi tar det som en utfordring... Guttene gleder seg masse.. To år siden sist vi var på telttur, så de var tidlig oppe i dag for de gledet seg sånn... Herlige er de ))
hjelpesmega Skrevet 6. juni 2008 #12 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal jobbe hele helgen...Bakvakt i tillegg, så blir nok ikke noe bading og soling på meg
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. juni 2008 #13 Skrevet 6. juni 2008 Er meldt dårlig vær i helgen så jeg aner ikke hva vi skal finne på. Skal i bursdagsmiddag lørdag ettermiddag men det er den eneste planen så langt..
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #14 Skrevet 6. juni 2008 Skal på ul og til svigers i dag, i morgen skal vi på stranden om dagen også skal jeg ut med jentene å se sex og singelliv i morgen, sambo skal feire bursdagen til en kamerat og snuppa skal kose seg med tanten sin hjemme hos oss. På søndag skal vel jeg og snuppa på stranden mens min kjære er fyllesyk hehehe Er da ikke meldt dårlig vær Lisa??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 Skal møte min forlover i morra, ho skal prøve kjoler.. Også skal junior sove hos mamma og pappa så vi skal bare kose oss hjemme i morra kveld, og sove lenge på søndag =) Også blir det nok en tur til svigers etter vi har henta junior på søndag =) Koselig helg =)
Nicita73 Skrevet 6. juni 2008 #16 Skrevet 6. juni 2008 I kveld skal jeg ut å kose meg med en iskald pils på Brygga i Tønsberg sammen med noen venninner. Sambo skal ha hjemmekveld med gogutten vår. I morgen har vi barnefri og skal igjen ut å nyte god mat/drikke/sol med venner. Ha en superduper helg alle sammen:)
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #17 Skrevet 6. juni 2008 Standtur, besøksgård, kose oss hjemme i hagen :-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. juni 2008 #18 Skrevet 6. juni 2008 i kveld blir det pakking og i morgen reiser vi til Mallorca!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2008 #19 Skrevet 6. juni 2008 Svigers er på vei hit, i morra blir det stranda (enten de vil eller ikke) og på søndag skal vi feire bursdagen til sambo )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå