Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Vasker trekk til sofaen og skulle støvsuge der. Kravla faen i hælvete meg 4 små larver under putene! Fløy rett på do å kasta opp! Å FY FAEN!!! Nå har jeg vaska,vaska og vaska! Å så kvalm jeg er! Sjekk sofaen di som har små barn!! Smuler dritt og møkk! Ikke lenge siden jeg støvsugde der heller! BLÆ!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Sjekk bamse haugen til ungene også. Jentungen har en stor kurv hvor det ligger supermange bamser. Skulle vaske litt ekstra godt her om dagen og tømte hele kurven på gulvet, da så jeg en levende larve.... Fy fader, jeg brakk meg. Alle bamsene fikk seg en runde i vaskemaskinen og jeg vasket over alle leker på rommet. Mye rart som kan komme frem i varmen, bamser koses og lekes med og det er nok sikkert en gang i mellom at hendene til barnet er litt møkkete av jord eller klissete etter mat, dette kommer på bamser og leker og skaper da grobunn for alskens ulumskheter. ÆSJ
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Sånt har jeg faktisk aldri opplevd. Lurer på hvordan du egentlig har det hjemme, det må da være utrolig skittent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå