Gå til innhold

Å FY FAAAAAEEEN!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker trekk til sofaen og skulle støvsuge der. Kravla faen i hælvete meg 4 små larver under putene! Fløy rett på do å kasta opp! Å FY FAEN!!! Nå har jeg vaska,vaska og vaska! Å så kvalm jeg er! Sjekk sofaen di som har små barn!! Smuler dritt og møkk! Ikke lenge siden jeg støvsugde der heller! BLÆ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så ekkelt!!

Skrevet

Sjekk bamse haugen til ungene også.

 

Jentungen har en stor kurv hvor det ligger supermange bamser.

 

Skulle vaske litt ekstra godt her om dagen og tømte hele kurven på gulvet, da så jeg en levende larve....

 

Fy fader, jeg brakk meg. Alle bamsene fikk seg en runde i vaskemaskinen og jeg vasket over alle leker på rommet.

 

Mye rart som kan komme frem i varmen, bamser koses og lekes med og det er nok sikkert en gang i mellom at hendene til barnet er litt møkkete av jord eller klissete etter mat, dette kommer på bamser og leker og skaper da grobunn for alskens ulumskheter.

 

ÆSJ

Skrevet

 

Sånt har jeg faktisk aldri opplevd.

 

Lurer på hvordan du egentlig har det hjemme, det må da være utrolig skittent!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...