Mersa og gutta <3 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har mange kontakter som sambo overførte fra datan i går, men de kommer ikke opp når jeg trykker på Navn...Hvorfor ikke? Og hvordan får jeg til å skrive med ordbok (T9)....leeeeeeeeeeeeeeenge siden jeg har hatt Nokia!
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 har du tatt innstillingen sånn at du ser kontaktene dine både på simkort og telefonen? Og ordboken får du når du trykker på # på meldingen.... (herregud jeg er dårlig på forklaring)
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Ja, og når jeg lagrer en ny kontakt så kommer det fremdeles ingenting opp når jeg velger navn...Skjønner ikke dette jeg :-S Fikk til ordboken nå da! Takk!! Er alltid litt klønete med ny mobil i starten!
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 gå inn på menyen og så kontakter. deretter innstillinger.... så på minne i bruk så velger du telefon og simkort.....
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Har gjort det, men kommer fremdeles ingenting opp når vi trykker på navn....Samboer skjønner heller ikke dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå