Gå til innhold

Hvor blir det av eggløsning??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 21 i syklusen nå, og har uregelmessige sykluser(mellom 28 og 35dager) og fremdeles ikke tegn til eggløsning. Jeg tar cb digital tester, og vanligvis blir jo streken sterkere og sterkere når EL nærmer ser, men streken er fremdeles veldig svak. Jeg pleier også å få mer vannete utflod noen dager før EL, men det er hvitt og klebrig fremdeles...Jeg temper og, og har veldig varierende og lave temperaturer. Uff, jeg blir så utålmodig! Er lei av at kroppen min ikke kan oppføre seg normalt.

Er det noe kosttilskudd man kan ta for å få mer stabile og normale sykluser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vil bare si at det ikke unormalt og sykluser uten eggløsning.Noen har bare annenhver mnd.

du kan ta pyridoksin(B6) som har en regulerende effekt for mange på syklus stabilisering.

 

 

Håper du kommer i rute igjen,vet godt åssen du har det mine er fra 28-63!!

 

Lykke til videre

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...