Gå til innhold

YEY, jeg har bursdag idag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, er litt barnslig så synes fortsatt at d er litt stas å ha bursdag=) Blir 25, og tror aldri jeg har vært så lykkelig og glad på bursdagen min før som jeg er idag!! Tenk så heldig jeg er, som har en liten baby i magen nå, skal gifte meg m min kjære i juli, og har fått så nyyydelig vær på dagen min-kan man få d stort bedre egntlig=)?

(og sorry for at alle innleggene mine kommer opp tre ganger, d skjer hver gang jeg bruker pc'en på jobben, men veit ikke hvorfor..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer så masse med dagen!!!! Håper den blir kjempe fin. Så lik den var for min 25 års dag (for noen år siden), da hadde jeg også baby i magen og skulle gifte meg ikke så veldig lenge etter.. Lykke til med foreberedelser til bryllupet:)

Skrevet

Gratulere så mye med dagen!! Håper du får en super dag og koser deg :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Nyt den med sol og glede! :)

Skrevet

Ble så travelt igår, så rakk ikke å svare..Men tusen takk, jenter!

Kokkelimonke: så artig at du hadde en lignende 25-årsdag for noen år siden! Er jo ikke så mange på min alder her i Oslo som gifter seg og får barn, så føler på en måte at vi er litt "tidlig ute", ihvertfall i forhold til vennegjengen, som stort sett er single eller i forhold der barn ikke er aktuelt på mangen år.. Så er jo veldig fint å holde litt kontakt m folk her inne på BIM som er litt i samme situasjon som en selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...