Gå til innhold

flere som skal til HELLAS i juli??


Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg sånn!! hehe

 

vi reiser til korfu 4 juli.. blir deilig å komme seg bort litt og bare slappe av..

første familieturen etter at emilie kom til verden =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde vært forbud mot tråder der man skrev at man skulle til HELLAS!!!!

Elsker det landet,spesielt Kreta,men i år skal vi "bare" til Danmark.

Blir så utrolig misunnelig på dere troll....hehe....

 

Men for all del bare kos dere....(spis litt god mat for meg også)

Skrevet

hehe =p ja, kreta er kjemp fint det og. vært der oxo for noen år siden =)

 

tenker vi skal til danmark neste år. leie hus der. koselig det og da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...