Snupi27 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 gleder meg sånn!! hehe vi reiser til korfu 4 juli.. blir deilig å komme seg bort litt og bare slappe av.. første familieturen etter at emilie kom til verden =)
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 burde vært forbud mot tråder der man skrev at man skulle til HELLAS!!!! Elsker det landet,spesielt Kreta,men i år skal vi "bare" til Danmark. Blir så utrolig misunnelig på dere troll....hehe.... Men for all del bare kos dere....(spis litt god mat for meg også)
Snupi27 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 hehe =p ja, kreta er kjemp fint det og. vært der oxo for noen år siden =) tenker vi skal til danmark neste år. leie hus der. koselig det og da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå