Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld startet det med at jeg fikk litt vondt i magen, trodde kanskje jeg hadde spist for mye, la meg som vanlig og våknet i natt.. kald svettet, frøs, men var kok varm.. hadde så vondt i magen at jeg nesten ikke klarte å snu meg i senga, brukte lang tid på det.

Våknet tidlig i dag å fortsatt like vondt i magen, langt nede i magen vondt når jeg sitter, går og snur meg... det beste er å ligge helt stille, men kjenner det da også..

Ringte legen å fikk time kl 10.00 i dag, for blir jo så bekymret.. er 16+5 i dag, noen som har vært borti det samme??

Har ingen blødninger gudskjelov :-)

Kan jeg be legen om å bli henvist til ul en av de første dagene eller allerede i dag? Har ikke time til ul før 20 juni å syns det er så lenge til.

Hvertfall når man er så bekymret som jeg er nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til hm24. Det hørtes ikke godt ut! Gi oss beskjed om åssen det går hos legen da!

Skrevet

hei, bare en kort oppdatering... ble sendt videre til sykehuset etter besøket hos legen... På sykehuset tok de en ultralyd for å se at alt var bra, så da fikk jeg se baby`n min for første gang :-)

En frisk baby som lå der å sparka, de fant ikke noe galt å ikkeno som kunne forklare hvorfor je har så vanvittig vondt i magen.. men skulle komme tilbake hvis jeg ikke var bedre om ett par dager

Skrevet

Har hatt noe som hørtes ganske likt ut, masse vondt nede i magen,nesten som en veldig brennende, vond smerte, hadde vondt på kvelden, og sov bare så vidt på natta, og våknet med kaldsvette og veldig slapp midt på natta. Dagen etter hadde jeg også vondt, men jeg vet ikke helt sikkert hva det var. Tenkte det var de varme baguettene jeg spist med masse makrell i tomat på.. så det har jeg ikke rørt etterpå.

Etterpå jeg hadde vært på toalettet og fått skikkelig fra meg ble jeg bedre.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...