Gå til innhold

Bading

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå fått bekreftet at Camilla er ei badenymfe uten sidestykke!!

På søndag så var vi oppe ved et badevann i lillomarka sammen med svigers. Camilla skulle rett ut i vannet hun....så vi tok av bleia og lot henne plaske litt. Det endte opp med at hun satte seg ned og storkoste seg. Men vannet var jo ISKALDT, så tok ikke lange tiden før hun så ganske så kald ut.

Tok henne opp med det resultatet at hun ble kjempesinna og hyyyyylte.

Endte opp med at vi bare måtte tusle hjem igjen, var alt for kaldt vann til at jeg ville hun skulle bade så lenge.

Andre med stae badenymfer der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jups! Retter opp hånden der..

LilleM har også lagt sin elsk på vannsprederen. StoreM og venninnene leker stadig vekk med vannsprederen, og da er ikke han snauere enn at han raser bort til den og setter seg ned ved siden av den og prøver å fange strålene! Enser ikke kulden!

Tar vi ham vekk blir han illsint og lei seg. Så da må jeg fylle badebåten hans med vann (da bruker jeg lunkent) så han kan bade der innimellom slagene med hageslangen..

Stort sett det dagene blir brukt til i denne varmen. Og det er deilig!

Skrevet

Ja her er det full fart på badefronten om dagen. Har vært nede og badet i sjøen 3 ganger denne uka. Hun elsker å plaske og storkoser seg. Her er det også litt skriking når vi tar henne opp. Gir seg fort når vi distraherer med noe annet. Ellers har vi basseng hjemme og vi bare kjører på med lunkent vann fra springen. Hun synes det er topp. Ellers er ikke matlysten hennes på topp i denne varmen. Hun spiser mindre og er tydelig utilpass i det fine været. Håper det gir seg snart.

Skrevet

Så gøy at hun koser seg slik i vannet! Tøffa!

Vi kjøpte baby-plaske basseng til å ha i hagen i går. Fylte det med vann, litt lunket. Og Erica digget det! Plasker og koser seg.

Men ingen protester da det var slutt på badingen, men det kan jo komme det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...