christinajentå "høygravid" Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 og går over til 2 trimester. Var til UL i dag, og det ser ut som det kan bli en gutt. En vilter liten krabat. Alt ser foreløpig bra ut, så i dag slippes bomben om at eg er gravid. Foreldrene våre er invitert til middag i kveld, er spent på hvordan de reagerer på nyheten hehe. Ønsker dere alle sammen lykke til! Dette går bra vet dere. Stå på! Vi sees på 2 trimester! :-)
Giinaღ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Åh, du er heldig. GRATTIS!!! Første mål er nådd, ja, og endelig kan du spre den gode nyhet. Må si jeg er litt misunnelig, hehe. Lykke til videre!!!
mei&mi + marcus :) Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Så spennende!! Kunne de se kjønnet nå altså?? Altfor lenge å vente til uke 17 synes jeg... Jeg har også termin 22.12 men jeg er 12 uker i morgen.. Har du kjent noen bevegelser forresten?? Jeg tror jeg har kjent noe, er ikke 100% sikker selv om jeg har vært gravid før.. Men liker å tro at det var det.. Var ikke luft ivertfall for det kjenner jeg på hver dag, dette var noe annerledes.. Spennende tid vi går i møte!! Siden vi er like langt på vei så er det litt gøyt å sammenligne.. Hvordan er formen din nå da?? Fælt så jeg skulle spørre da..hehe.. Lykke til med å slippe bomben i kveld!! Så koselig...
Susie & Desembergullet Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Da ligger vi ganske likt i løpet, jeg har termin 21. desember og iflg bim er jeg 12 uker om et par dager. Så deilig at alt gikk bra med dere på UL. Jeg har en følelse av det blir en gutt med oss også, mest fordi det er nesten bare guttebarn i familien til mannen min. Jeg var til UL/duotest i går, var skikkelig spent. Nakkefolden og nesebenet såg helt fine ut, og nå venter jeg bare på resultatet av blodprøven. Vi har tenkt å fortelle babynyheten neste uke, kribler i magen bare jeg tenker på det Skal bli kos å endelig spre ord om det, for vi har holdt det helt hemmelig. Lykke til i kveld, det blir spennende for dere Krysser fingrene for oss alle fremover.
Gojentå Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 vi så tydelig en "tut" der nede, så hun mente det kunne være en gutt. Kunne ikkje si 100% sikkert, men hun har laaang erfaring, så så langt mente hun det var en gutt. Så får vi det vel bekreftet på neste UL hehe. Ja er alltid spennende å se hvordan den lille har det inni magen. Fikk min angel sound i dag, så skal snart høre om eg klarer å finne hjertelyden. spennende. Fikk 22 des av sykehuset/lege pga IVF, men terminen på UL er nå 19 des. Så det er vel ikkje så nøye på disse dagene, men rundt denne tiden kommer kanskje den lille ut. Lykke til alle sammen...vi snakkes på 2 trimester! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå