dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 I dag har dagen startet på litt underlig vis, for vi sto opp som vanlig rundt halv syv, baby fikk mat pappan dusja, de andre våknet rundt syv, baby fikk litt mer mat og de andre ungene svinset rundt meg og babyen som vanlig... pappan går ned og lager matpakker og frokost, og vi andre drunter etter når det passer seg sånn... men så måtte jeg pakke litt. dritgerigutten skal jo på sin første skoletur med overnatting! ha ha ha vi handlet akkurat den vannflasken han ønsket seg mest, jeg kunne ikke lenger utsette sandal-handel, nytt liggeunderlag fikk han velge seg, og hele gårsdagens lille shoppingrunde var en eneste stor suksess avsluttet med "VERDENS BESTE IS MAMMA" - mulig settingen hadde noe å si på den smaken, men den er god det er jeg enig i! (LION-is forøvrig) Så da måtte jeg altså pakke, sovepose og underlag og ekstra matpakke og lommelykten og bamsen "for jeg får ikke soveuten han", og klær og den nye hoven, og henge joggeskoene i en pose, og jakken under "lokket". åhh det var et koselig syn, og jeg kjenner at jeg gledere meg på hans vegne... tenk å være så gira på å dra på tur, jeg kommer ikke til å lengte etter ham et sekund, bare fordi han hadde det fjeset da han dro. Nå er slitsombabyen i kurven sin, fortsatt med litt vondt i magen, men så lenge han sover så kan han godt grynte litt... og dritgreijenta svinser rundt i bleie, med en sminkefjerningsvåtserviett på hodet :-) God morgen rett og slett!
Trollmora Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Du e no go, du dritgrei! Du skriv som om eg sku ha stått i vindue å sett alt i hop ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå