(0_o) Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Nå har visst lånet blitt trukket, lenge etter at det egentlig skulle vært trukket! Jeg hadde skrevet feil dato på forfall! Herregud, er det mulig... Betalte masse regninger, så jeg la ikke merke til at forfallsdatoen var feil. ...og jeg har da 28 kroner å leve på til torsdag... :-/ Hurra, dette kommer til å bli en fin helg/uke.... $¥£%#!! For en hyggelig start på dagen og helga... :0( *SyteSyte* Får ta meg en tur ned i Skippergata, da... ;0) Hehe... Eller pante no flasker og avlyse alle planer om strandliv og grilling i helga... Hurra. $£>%#¥!!!
(0_o) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 "Penger er papir og papir er det nok av"... Eller ikke. Jeg er faktisk helt på gråten her nå... :0( At det går an å få gjort det så grundig at jeg ødelegger for meg selv resten av uka! Med et lite tastetrykk bare....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå