Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har visst lånet blitt trukket, lenge etter at det egentlig skulle vært trukket! :o Jeg hadde skrevet feil dato på forfall! Herregud, er det mulig... Betalte masse regninger, så jeg la ikke merke til at forfallsdatoen var feil.

...og jeg har da 28 kroner å leve på til torsdag... :-/

Hurra, dette kommer til å bli en fin helg/uke....

 

$¥£%#!! For en hyggelig start på dagen og helga... :0(

 

*SyteSyte*

 

Får ta meg en tur ned i Skippergata, da... ;0)

Hehe... Eller pante no flasker og avlyse alle planer om strandliv og grilling i helga... Hurra. $£>%#¥!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å såå kjipt :(((

Skrevet

"Penger er papir og papir er det nok av"... Eller ikke.

 

Jeg er faktisk helt på gråten her nå... :0( At det går an å få gjort det så grundig at jeg ødelegger for meg selv resten av uka! Med et lite tastetrykk bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...