Gå til innhold

Får hun tenner?????? 4 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så urolig på natta. jeg har nesten ikke sovet i hele natt. Hun våkner nesten hver time nå, da finner jeg henne med hodet i fotenden(!?!?) he he.

Klokken 5 var hun lys våken og lå og gråt hvis jeg ikke viste meg. Så la jeg henne på magen min, da la hun seg ned og gnaget på kragenebent mitt. Hvis jeg putter en finger i munnen hennes gnager hun vilt.

jeg kjenner ingen klumper der.

betyr dette at tennene er på vei alt? Jeg fiokk da jeg var på hennes alder.

Jeg vil ikke at hun skal ha tenner, JEG VIL AT HUN SKAL SOOOOOVEEE!!!!!

Søt da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine jenter fikk begge tenner fra de var 4 mnd gamle, høres jo ut som hun klør no innmari i munnen, datteren din. Men de trenger ikke få tenner dagen etter allikevel. Det går som regel lang tid før du ser det første riskornet der inne.

Skrevet

Hehe,kan nok være det ja...'

Minien fikk sin første tann da han var 3 1/2 mnd,og sin andre da han var litt over 4 mnd..

Men da gikk det e stund før det kom noen nye.

Skrevet

Stakar lille vennen min:) jeg synes hun er så søt! Nå begynner jeg å gråte:) hun har snart sovet 2 tmer, vanligvis sover hun nå 40 min. hun er helt utslitt etter natta...

Er ingen grunn til å grine, men hun er så søt og liten:)'

Tannebiss...

ai ai ai!

Skrevet

Det kan ta en stund før de kommer ut, pode har klødd og gnagd på det han kan finne i ca 1mnd nå, men ingen tenner enda.... Kjenner det kommer noe snart. Gruer meg til han skal drive å bite i puppen!

Skrevet

ja... jeg håper virkelig de lar vente på seg... usj usj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...