Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Når jeg skal ut å fly får jeg store smerter i ørene pga trykk. Bør jeg bruke earplanes (ørepropper)? Noen som har erfaring med dette? Evt hva syns du?
Ferdig Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Å JAAAA!!! Jeg har bare positive erfaringer med disse proppene! Flyr aldri uten, da får jeg panikk pga smerten. Har fått sprengt trommehinne i fly også, så dermed: Ingen propper ingen tur - for min del. Løp og kjøp!
Edelweis Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 hvor får vi kjøpt dette? jeg skal ute å fly til syden i morgen. kan en bruke det på barna også????
Christiin Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Nesespray/nesedråper og tyggis!!! Har panikk på flyreiser for at ørene mine skal "sprekke", men dette funker alltid for meg:)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Tusen takk for svar:) jeg har også panikk pga smertene, det var helt jævlig sist jeg tok fly-i februar. Og jeg er framdeles plaget med det ene øret. Har kjøpt earplanes over nettet for et par dager siden og i dag kom de i posten:) Gru-gleder meg til å fly om en uke. Håper så inderlig at det virker! Disse kan også brukes på barn. Her står det litt om ørepluggene, og det står en del komentarer fra foreldre som har brukt det på barna sine http://www.onestepahead.com/catalog/product.jsp?productId=14762
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2008 Et spm til. Håper 2blue eller andre som har brukt det kan svare. Hadde du i proppene under hele flyreisen, eller tok du dem ut mellom take-off og landing? For min del så er det innflygninga som er værst.
Ferdig Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Hei igjen:) Ja, jeg tar de i før flyet tar av og har de i til vi når høyden vi skal være i. Når flyet begynner nedstigning igjen putter jeg de inni igjen (dette merker du fort:) Så om du skal på en lang flytur slipper du å ha de i hele tiden! Noen ganger har jeg brukt de som er ment for barn, fordi jeg har trange øreganger og syns de for voksne er litt vel vonde... Jeg har også brukt nesespray og tyggis før, men det er adskillig enklere og mer behagelig med propper. Nå som vi er gravid hovner jo slimhinner ekstra opp for noen av oss og da har øreganger og bihuler en tendens til å svelle ekstra opp, noe som igjen gjør det verre å fly, fordi man lettere får propper og smerter. Lykke til:)) og God TUR:))
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2008 Okei, bra vi slipper å ha de i hele tiden på en lang flyreise da:) Ellers er jeg utstyrt med rinexin, nesespray, pinex forte og ibux. Legen sa jeg måtte bruke dette ved flygning så da gjør jeg jaggu det! (er ikke gravid så jeg kan bruke disse medikamentene) Tusen takk for gode svar, jeg er så utrolig letta nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå