Gå til innhold

Hahahahahha....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kommet inn fra terrassen jeg......blid i fjeset og skeiv i skøyta:-D

Har hatt en kjempekoselig kveld med fine jenter på bryggekanten sånn i hui og hast:) Avsluttet på terrassen med deilige ostesmørbrød laget av sambo, snille snille sambo:-)

En varm dag på klimakonferanse, men jammen har jeg fått mange kjente og fine fjes på film, og supre intervjuer, både på norsk og engelsk.

Og joda Reveenka, det var nok der ja;-)

Men en som er bak kamera og med opptaker`n i hånd, synes sjelden på tv;-D Og det synes jeg er helt fint!

Imorgen har jeg strandtur-avtale med mor og mormor, så jeg og lille rosa skal smøres etter alle kunstens regler, så ikke vi blir brent.

Og Gummis, takk for hyggelig melding, men vi reiser altså ikke før neste søndag!!! Og da har jeg hørt det er dårlig vær her......så kanskje vi faktisk for andre år på rad har timet perfect:-) Selv om jeg ønsker alle her hjemme sol og sommer!!!

Korse, velkommen hjem igjen. Hyggelig å se nicket ditt - med eller uten allergi:-)

Angående i morgen, så tror jeg kanskje det ender med at jeg er med dere i ånden....om jeg ikke skulle bli helt gæærn og bare kaste meg i bilen.............med sånne som meg vet man jo aldri;-D

Uansett, om jeg ikke dukker opp, ha en strålende fin kveld, med deilig skravling, mat og vin:-) Dere er fine alle sammen:-)

Klemmer i øst og vest, nord og sør:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - ser ut til at dette var en hyggelig kveld, hvertfall! c",)

Skrevet

En meget hyggelig kveld var det:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...