Gå til innhold

trenger svar litt fort;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har skikkelig vondt i magen. vet ikke helt åssen jeg skal beskrive det. men sånn sikkelig luft i magen men på do følelse... men jeg må ikke på do. er jeg på vei til å bli dårlig eller er det veer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke helt. det kan vel være luft i magen.jeg har samme problemet men er ikke så vond i magen.jeg håper det er det at fødselen vil sette igang snart,men det er vel for mye og håpe på. er snart 37 uker.men,sjekk opp med lege eller jordmor om det ikke gir seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...