Gå til innhold

Noen med sillicon her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg veid opp og ned. Hit og dit i årevis og har nå bestemt meg at etter jeg er ferdig og amme vil jeg ha det. Har slitt masse for jeg hater brystene mine. Ikke er det pent uten bh+push up og hele pakka og hater og dusje i svømmehaller og sånt så sitter hjemme i steden. Gymmen hadde jeg mensen nesten hver uke liksom..Ja, så nå er jeg 27 år og ønsket meg det i maaange år.Kun snakk om bittelitt for og fylle de slappe,ekle..vrengte bukselommene mine:P

Men dere som har tatt det:

Hvor mye kostet det og hvor?

Hadde dere skikklig vondt etterpå?

Når må de byttes ut?

Hvordan er det med amming?(hvis jeg har planer om flere)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har silikon.

 

de må ikke byttes ut. du kan amme med silikonen pga melkekjertlene går på utsiden av innlegget.

 

du føler du er skikkelig lemster bare.. du må ligge i ro i tre dager etterpå..

 

jeg har ikke ammet. er gravid nå..

 

å visst de ser j... ut etter jeg har amma så vil jeg fixe på de igjen.

Skrevet

Takk for svar:)

Er vel lurt og ta det i en ferie da. Får jo ikke fri fra jobb for sånt vil jeg tro. Hvordan er det med løfting?

Skrevet

er ikke gyldig grunn til sykemelding nei. desverre. burde gå under psykisk hehe..

 

kan ikke løfte på ca fire til seks uker.. har du små barn som må løftes så må du få noen som kan hjelpe deg i to uker etter operasjonen.

 

er pga arrene skal heles.

 

angrer ikke et sekund på at jeg tok for hjelp. snart to år sia hehe..

 

men en skal altså ikke trene fire uker etterpå å sånt..

Skrevet

Hmm, ja må vel gå ann og ordne seg på ett vis:)

Godt og høre du er fornøyd. Kommer nok til og bli det jeg og. For er totalt missfornøyd nå. Sambo syns ikke jeg trenger, men så gjør jeg det for mitt selvbilde og ikke hans lyster akkurat:) Har tenkt på det siden ungdomskolen så godt gjennomtenkt er det hvertfall. Trodde at jeg skulle slutte og bry meg om det med årene, men blitt verre faktisk.

Skrevet

er jo kun for din del du skal gjøre det.. han har jo egentlig ikke noe han skulle sagt der.. han burde bare støtte deg. men kansje han føler seg pliktig til å si at du ikke trenger. for hadde han gjort det så hadde det hvertfall blitt galt hehe..

 

jeg trente jo vekk mine jeg.. så ut som ei jente på elleve år hehe...hadde ganske store før selvom jeg var tynn..

 

så jeg tenkte på det i ca et år å tvilte aldri på hva det var jeg ville..

 

spurte aldri folk om de syns jeg skulle ta. sa alltid at: jeg skal ta silikon.

 

 

ønsker deg lykke til :) pupper er gøy hehehee

Skrevet

Hihihi:) Nei sant nok. Hadde han sagt jeg trengte det så hadde han vel akt på huet ut. :P Stakkars mannfolk må velge sine ord med omhu.

 

Jeg har vel pupper i b-cup, men de ser så slappe ut. Vil ha en C-cup da. Er ikke tynn,men normal kroppstr så det vil jo se veldig naturlig ut.

Ja, nå gleder jeg meg masse!

 

 

Skrevet

Jeg tok silikon i Spania, fordi jeg bor her,og det kostet nok rundt 25.000,- - 30.000,-

 

Jeg hadde grusomt vondt etterpà. Men jeg la det under muskelen pga. for lite fettvev... Husker jeg sa at jeg heller ville fòdt hver dag enn à gà sànn med de smertene som jeg hadde. Jeg kasta opp og var skikkelig dàrlig i over en uke etterpà. Klarte ingenting selv.

 

Nà husker jeg faktisk ikke nàr jeg bòr bytte dem ut....hmm...

 

Jeg er gravid, og har tenkt à amme, det gjòr ingenting. Men, vaer obs pà at du kan fà mye ettervirkninger! Jeg har mista mye av fòlelsen i mine, og brystvortene er skitvonde. Pga. det, vet jeg ikke om jeg fàr til à amme...

 

Utseendemessig er de akkurat slik jeg hàpet pà og er veldig fornòyd :-) Men det er synd at jeg har mista mye av fòlelsene i dem...

Skrevet

Hallo :-)

 

Jeg opererte inn 350g. i januar. Hadde også shitvondt! Men som Gravid:-) over meg her, så opererte jeg også under musklene pga for lite fettvev - og det var paiiin! Jeg kastet opp rett etter operasjonen pga de "sove-medisinene" man får, og da brukte jeg naturlig nok brystmusklene litt for mye.. Jeg hadde grusomt vondt den første uken. Spesielt om jeg hadde ligget for lenge stille. Var ikke så ille bare jeg ble litt varm i kroppen. Mårra'n var værst, jeg sov sittende i sofaen i tre uker før jeg klarte å legge meg på ryggen. Et helvete å reise seg opp, kjentes ut som to betong-kuler som sprengte i brystkassa.

 

Jeg er jo alene. Hadde hjelp første uken 24/7, etter det så løftet jeg mini da det var nødvendig. Ut og inn av senga, badekaret osv. Hun kan jo gå og slikt og hun er veldig tålmodig, så det gikk bra. Og så kom mamma på ettermiddagene å tok hun med dit så hun spiste middag ogsånn der. Jeg trodde jo helt ærlig ikke at det skulle være så vondt, da bestevenninnen min tok det to-tre uker før meg og var i farta to dager etter, liksom.. Så det er helt forskjellig hvordan man reagerer på det der. Jeg har aldri grått så mye og aldri angra på noe så mye som det jeg gjorde de ukene, hehe, men nå ELSKER jeg dem! :-) Jeg gjorde det for min, min, min, min skyld og ingen andres - og det er helt utrolig hva de har gjort for selvtilliten min :-)

Anbefaller det på det sterkeste, hvis det er noe du vil. Det er ikke en smertefri operasjon, men husk ; Alle reagerer forskjellig. Noen har omtrent ikke vondt. Bestevenninnen min sa det bare var som om at hun hadde trent litt for hardt og var blitt veldig støl.

 

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...