Willy Wonka Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 ...da må jo en av oss være hjemme. Går det av "sykt barn dager", eller hvordan er det??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Mener det er noe som heter "barnepasser syk"-dager om jeg ikke husker feil....
Lekamøia Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det går av "sykt barn"-dagene. På egenmeldingene våre er det et eget felt for "barnepasser syk" eller noe sånt.
Bøggly Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 "Sykt barn" og "barnepassers sykdom" er til sammen 10 dager pr kalenderår, så ja, du kan si at det går av Sykt-barn-dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå