Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Blitt noe mer av murringene enda? Er jo så spennende:)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Heisann. Ja, her blir det nok ikke så mye soving... Varierer litt på lengden mellom, men er nok rier her nå ja. Begynner å bli ganske så "au".... Må konsentrere meg skikkelig og puste godt igjennom. Stort sett 10 min i mellom, men av og til 14, noen ganger 8 og 6. Så ikke noe regelmessig enda. Mannen sover litt, så får vi se hvor dette bærer ;o)
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Åh så herlig da. Snart har du et lite fantastisk mirakel i armene. Lengter til jeg kommer så langt jeg også,,,,men må nok vente helt til desember jeg da. Men er jo bre 9 mnd siden jeg fødte sist, så jeg får bruke tiden på å kose meg med de tre jeg har:)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Oi, skal du ha nr 4? Gratulerer ) *auauaua* De er ganske vonde nå altså! Og varer mellom 45 og 90 sekunder. Det er vel et godt tegn?
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Jepp,nå kommer nr 4:) Skulle vært to der inne ,men den ene tvillingen døde...men vi får være glad for den som lever og har det bra:) Wow, mellom 45 og 90 er bra. Er nok ikke lenge til det skjer noe mer tenker jeg. Åh det er jo så spennende, hele den fasen der.. vondt,men så herlig når man ligger med det lille nurket på magen:)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Uff, så leit å høre! Flott at dere klarer å tenke positivt, det høres sånn ut ) Egentlig burde jeg vel prøve å sove i mellom jeg og, men det går liksom ikke helt. Jeg sitter her stuptrøtt, men så kommer vondten, og da er jeg ikke fullt så trøtt lenger...hehe...
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Joda, vi prøver og det går litt bedre for hver dag.. men det har vært tøft da. Åh, ikke akkurat lett å sove mellom nei. Vesla jeg fikk i august, brukte jeg 11 timer på, kom med sete hun da. men var ikke mye sove muligheter inimellom nei. Blir jo litt oppspilt også da:)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Har hatt disse sammentrekningene i 4,5 timer nå, men det kommer ikke noe særlig mer slim eller blod. Burde det det? Det er vondt nå, men jeg vet liksom ikke helt her jeg..hehe.
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Nei det behøver ikke komme mer. Det går jo tydeligvis fremover da hvertfall. Har du snakket med føden enda da? Er du veldig usikker ,så kan du helt sikkert komme inn å få sjekk på hvor langt det er kommet.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Nei, har ikke ringt enda. Går og venter på litt mer regelmessighet og enda vondere, men akkurat mens det vonde er vondest er det ganske vondt..*ler* Det ble jo en knallsetning!...hehe..Altså..ja..jeg husker bare at når jeg ikke syntes at det var noe "gøy" mer sist gang, så var fødselen ordentlig i gang. Er vel noe av samme følelsen jeg venter på nå.
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2008 He he, ja det var litt av en setning. Skal heie fram den ikke noe gøy mer følelsen jeg,hehe. Åh nå har jeg lyst til å sitte å følge med riene dine i hele natt,ler. Skjønner ikke altså, blir så gira når jeg vet andre er igang uansett om jeg kjenner de eller ikke, men det er nok fordi man vet hvor herlig følelsen er:) Men jeg må nok komme meg i seng,skal opp igjen om 5 timer ca og ordne ungene:) Ønsker deg veldig veldig lykke til, og håper du får en fin fødsel. Krysser fingrene... Fødesnart klem fra meg, hehe
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Sov godt du! Kommer nok oppdatering i morgen tenker jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå