Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmf, venter på omslagsarkene som skal sendes med vitnemål til UiB, og i posten finner et jeg stort brev fra nettopp UiB. Velkomstbrev og greier, men ikke noe omslagsark!

Grrr... gleder meg til telefonkøen hos Samordna Opptak i morgen ja:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan vi sende hverandre varme tanker mens vi lytter til pausemusikken. Jeg må ringe Lånekassa, fikk mail fra dem om at de har registrert at jeg ikke skal studere til neste år. Problemet er at det jo er tvert imot, det er neste år jeg skal studere!

Skrevet

Uff, det er alltid like artig å ringe Lånekassen! :/ Tror jeg brukte 20 minutter sist jeg skulle gjennom der. Og dama på andre siden var ikke en fornøyelse å snakke med heller, hehe;-)

Skrevet

20 minutter, var vel så lenge jeg ventet sist også. Pluss på en toåring som nærmest klatrer oppover meg for å få ta i telefonen, mens han skriker at han skal "snakke tante Julie", og deretter får anfall når han finner ut at det ikke er tante som er i den andre enden- jo, hipp hurra, ser fram til det!

Skrevet

Jeg har 2-åringen min hjemme i morgen, så tror jeg skal bestikke han med en film før jeg ringer, hehe.

Hva skal du studere til høsten? Samme som du tenkte sist?

Skrevet

Blir nordisk igjen, ja.

He he, så din lille lar seg bestikke med film? Her i huset er det kun spiselige bestikkelser som aksepteres- og de varer ikke særlig lenge!

Skrevet

Hehe, han aksepterer bare følgende; Dumbo og Lokomotivet Thomas. En sjelden gang Teletubbiene, men tror han har vokst fra dem, lenge siden sist ha ville se dem. Det beste er jo når han får se film OG spise/drikke samtidig;-)

Søsteren lot seg ikke bestikke av film. Det kunne være litt stress når jeg måtte ta viktige telefoner med laaaang kø:/

Nei, finner senga jeg. Hold meg oppdatert om hva Lånekassen har å si til godt! =)

Natta!

Skrevet

jeg ba den sure dama i lånekassa oppføre seg ordentlig eller finne seg en ny jobb. jeg var høflig, hadde noen spm og ble møtt av ei sur kjerring.

Da ble hun stille, unnskyldte seg og sa at hun var sliten:) Så hjalp hun meg med det jeg trengte!

Kjør på jenter, det er aldri gøy å kontakte lånekassa...

Skrevet

Man må være direkte, ja. Noen er bare så sure i utgangspunktet.

Men du som ik vlkomstbrev, er du tatt opp til en utdanning allerede nå? Jeg venter på utålmodi på at opptaket skal komme igang jeg... Vil så gjerne vite hva jeg skal studere videre:)

Skrevet

så sent omslagsarket kom til deg da?! fikk mitt og har sendt det inn for over en mnd siden jeg... har fått velkomstbrev etter det :)

Skrevet

Hvorfor får dere velkomstbrev allerede nå? ER det slik at dere er tatt opp allerede?

Skrevet

det skjønte ikke jeg egentlig heller... står bare at de takker for papirene jeg har sendt og at de ønsker velkommen til studiet... men at opptaksresultatet er klart i midten av juni.... rart å ønske velkommen før man vet om man får plass til å studere der da?!

Skrevet

Får man svar så tidlig som midten av juni? Jeg som trodde opptaket ikke var før i juli?

Skrevet

kanskje det var juli det stod?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...