Gå til innhold

Hva faen er det med folk her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke de fleste her inne gravide,eller har barn,eller prøver å bli gravide`? Hvorfor skal dere sitte å henge ut andre med skrive vansker? Synes det blir for dumt altså folkens,skjerp dere..Folk kan faktisk ikke noe for det,å ingen gir dere rett til å henge ut andre.Trur dere at dere er bedre en dem liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri "å" forran ingen takk:-)

Skrevet

Noen har lite å gjøre på.

Skrevet

ja her har vi et fint eksempel? har dere ikke noe liv,siden dere sitter her inne å henger ut andre? på tide å skaffe seg et liv kansje?

Skrevet

Mellomrom etter komma, skrivevansker er ett ord, ikke delt.

Det heter "og ingen".

Mellomrom etter punktum.

Skrevet

Ser heller ut som noen trenger litt sinnemestringskurs for min del:-)

Skrevet

sleik meg inni ræva..fy faen dere sliter noe så jævelig her inne.at det går ann!!!!!!

Skrevet

Er jo lett å skjønne hvorfor så mange barn mobber andre....

Skrevet

ja det er helt sant.ser jo bare på foreldra her inne! Ikke rart det er krig i verden.Og at barn blir mobbet med sånne mennesker som er her inne som får barn.Skulle ikke vært lov

Skrevet

Blir sjokkert.Eneste grunnen til at jeg noen ganger er anonym, er hvis jeg skal spørre etter noe jeg syns er ubehagelig, ikke for å sitte her og trakkasere folk, kalle folk for dum pågrunn av skrivefeil. Fatter ikke at voksne folk kan synke så lavt. Lurer på hva enkelte tenker om seg selv.

Skrevet

hehe, når voksne er stadig etter hverandres små feil, da blir det litt feil og dobbelt moralsk og si til barna at mobbing ikke er fint...

Helt utrolig at folk faktisk har så litte å bry seg om at dem skal tenke på skrive-feil.. blæææ..

Jeg har veldig dårlig tastatur og dermed hvis jeg da skriver litt fort, så blir det en del feil, for å ikke nevne at jeg er utenlandsk i tillegg.

Skrevet

Og du anonym 00.14, når du skal påpeke andres skrivefeil, så burde du lære deg at det heter FORAN og ikke forran.

Skrevet

Jeg skriver veldig bra norsk.Bedre enn de aller fleste her inne, men det hadde aldri falt meg inn å rakke ned på de som strever med norsk skriftlig. Jeg tenker alltid at de har dysleksi,og klarer glatt å overse skrivefeil.

De som ikke klarer det, har et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...