Gå til innhold

Har alle facebook eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som ikke har?:) Har litt lyst på, men klarer ikke bestemme meg helt for om jeg vil ha eller ikke....hm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallefall... Og kan ikke komme på noen jeg kjenner som ikke har..

 

Du kan jo bare slette kontoen om du blir lei!

Skrevet

Jeg og har, men ikke mannen min.

 

Jeg bruker den mye... minst en gang for dagen.

Skrevet

Til oeg meg JEG har kommet meg inn dit nå, hehehe. Så det er bare å sette igang! Du trengerjo ikke legge ut mye info om deg selv feks, du bestemmer jo selv hvor mye du vil utlevere. Trenger ikke ha bilde heller:)

 

Prøv da vel! Skal se du blir bitt av basillen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...