Trebarnsmamma30 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Bare jeg som ikke har? Har litt lyst på, men klarer ikke bestemme meg helt for om jeg vil ha eller ikke....hm.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har iallefall... Og kan ikke komme på noen jeg kjenner som ikke har.. Du kan jo bare slette kontoen om du blir lei!
2 boys & now pink Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg og har, men ikke mannen min. Jeg bruker den mye... minst en gang for dagen.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Til oeg meg JEG har kommet meg inn dit nå, hehehe. Så det er bare å sette igang! Du trengerjo ikke legge ut mye info om deg selv feks, du bestemmer jo selv hvor mye du vil utlevere. Trenger ikke ha bilde heller:) Prøv da vel! Skal se du blir bitt av basillen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå