♥tre små hjerter♥ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan går det?greit å være tobarnsmor;)eller er det som dem sier,en er som ingen,og to er som ti.hehe!Jeg lider av verpesyken om dagene,men M er ikke helt med på notene.blæh
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Heiii! Du! NEI, det er ikke som de sier. Det er ihvertfall ikke min erfaring;) Men klart, nå er A blitt ganske stor da, kan liksom ordne seg selv på mange måter. Men det går veldig bra det altså. jeg bare storkoser meg jeg! Selv om minsten gjerne skriker på upassende tidspunkt, men det passer vel aldri spesielt bra uansett, hihi. Du får rive tak i M, det er bare å sette igang! Hihi. Hvor gammel har Sofie blitt nå?
♥tre små hjerter♥ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Sofie var 1år på fredag som var,så er jo ingen hast enda.hehe.men har alikevel lyst.Tror eggstokkene er hypre her;)så fint at du synes det går greit da!K var på besøk her på lørdag.Kjempe fint navn snuppa deres har fått da!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 ÅÅÅ, gratulerer så mye med 1 års dagen! Mente ho var rundt der:) Tuusen takk! Ho skal døpes nå til søndag, så ho mor begynner å bli litt småstressa her:| Blir handlings for fulle mugger i morra vet jeg, F er jo ikke hjemme på lørdag heller! Gosjamejen, wish med luck! Hihi. 1 år er ikke for tidlig det da, spørs bare når man er klar selv det:) Men du har fortsatt god tid på deg da:) Nå må jeg hoppe i køya, lille skriker etter pupp! Lykke til med babyprøving da, hihi.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Lykke til med dåp,husker jeg styrte fælt selv med det.Er jo tusen ting å tenke på.Og takk for lykkeønskninger;)d trengs.natti natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå