Gå til innhold

holder på å klikke av kraftig halsbrann!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å bli sprø....har prøvd alt mulig, er nå dyyyypt ned i ett melkeglass i håp om bedring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars.. Halsbrann er jo faktisk bare helt jævlig. Jeg bruker Gaviscone og det funker på meg. Prøvde det?

Skrevet

Akupunktur også? Melk forverret min halsbrann, som varte fra jeg sto opp til jeg sovnet. Og jeg prøvde alle triks, mandler og loveharts, you name it. Men én behandling med akupunktur og jeg har ikke hatt det siden, det var en måned siden.

Skrevet

Huff:/ Det som hjelper meg er litt melk... Men hvis det ikke hjelper, og mandler eller love hearts ikke hjelper, da vet jeg ikke:/

Håper du finner noe som hjelper! Halsbrann er ikke kos iallfall!

Skrevet

gaviscone? er det å få kjøpt på apotek? er på sammenbruddets rand....må ha noe som hjelper....

takker for svar foresten:)

Skrevet

ringte for å få time å prøve det for søstren min hjalp det med, men fikk ikke time før om 3 uker:(

Skrevet

Ja du får kjøpt det på apoteket. Ville prøvd det hvis jeg var deg. Hvis det hjelper trenger du jo ikke å gå til mer "drastiske" behandlinger:-) ;-)

Skrevet

da blir det ned på apoteket i morgen med en gang det åpner så jeg kanskje får sove litt om nettene (bortsett fra do springing, hetesjokk osv...:))

tusen takk for alle svarene:)

Skrevet

Jeg er også sterkt plaget av halsbrann, og mener at jeg har prøvd det meste - loveharts, mandler, melk, vaniljeis, rå potet, gaviscon...you name it! Og ingenting har fungert! Det eneste som gjør nettene mine utholdelige er ett glass med Nyco fruktsalt før jeg legger meg - det hjelper mot oppstøtene. Også tar jeg Link-tabletter utover natten, som hjelper mot smertene i brystet. Nyco får du kjøpt på Rimi, Kiwi, Rema osv og Link kjøper du på apoteket :-) Kanskje det fungerer for deg også?

Skrevet

Samme her, eneste som har hjelpet meg er Zantac, ikke noe annet...

Melk hållt bare til å hålle unna halsbrannen til Zantacen begynnte å virke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...