Gå til innhold

Noen fra trondheim her som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har solgt leilighet/hus her? Vi skal selge nå, men er så usikker på hvilket meglerfirma vi skal bruke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en e-post til forskjellige meglere der dere ber om prisoverslag. Inviter et par av meglerne hjem og ta den som dere får tillit til. Hvis dere liker megleren, så vil sannsynligvis også kjøperne like megleren. Ikke velg Notar, de fikk prisen for dårligst service hos FBI.

Skrevet

Aktiv eiendom har hvert her og megleren derfra likte vi veldig godt. Notar vet vi er dårlig så de hadde vi aldrig valgt. Er et dødt boligmarked nå så vi trenger en superselger. Takk for svar

Skrevet

Jeg ville også sett etter annonser fra forskjellige firma i avisen. Noen firma har fine annonser som man bare må lese, andre forsvinner i mengden.

Skrevet

Aktiv er flinke på den delen.

Skrevet

Ikke Krogsveen ihvertfall. To ganger har de nå annonsert med visning i avisen uten å si ifra til oss. Første gangen fikk jeg høre det av noen venner og skyntet meg å ordne til visning. Megleren var på ferie og sleit virkerlig med å få tak i noen der oppe. De fikk sendt en annen megler da jeg ringte de og lurte på om det var visning. Kom mye folk så heldigvis kom det megler. Andre gangen kom det ingen megler, og ingen beklagelse etterpå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...