(,")c";) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 har solgt leilighet/hus her? Vi skal selge nå, men er så usikker på hvilket meglerfirma vi skal bruke.
mammatilpia Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Send en e-post til forskjellige meglere der dere ber om prisoverslag. Inviter et par av meglerne hjem og ta den som dere får tillit til. Hvis dere liker megleren, så vil sannsynligvis også kjøperne like megleren. Ikke velg Notar, de fikk prisen for dårligst service hos FBI.
(,")c";) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Aktiv eiendom har hvert her og megleren derfra likte vi veldig godt. Notar vet vi er dårlig så de hadde vi aldrig valgt. Er et dødt boligmarked nå så vi trenger en superselger. Takk for svar
mammatilpia Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ville også sett etter annonser fra forskjellige firma i avisen. Noen firma har fine annonser som man bare må lese, andre forsvinner i mengden.
spix Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Ikke Krogsveen ihvertfall. To ganger har de nå annonsert med visning i avisen uten å si ifra til oss. Første gangen fikk jeg høre det av noen venner og skyntet meg å ordne til visning. Megleren var på ferie og sleit virkerlig med å få tak i noen der oppe. De fikk sendt en annen megler da jeg ringte de og lurte på om det var visning. Kom mye folk så heldigvis kom det megler. Andre gangen kom det ingen megler, og ingen beklagelse etterpå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå