Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Er det andre mammaer her som snart har eksamen?

Jeg er 4.års medisinstudent med ei jente på 4 1/2 mnd, og har eksamen nå om ei uke. Begynner å bli sliten nå, ja!

Hadde vært kjekt å høre fra andre i lik situasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er bioingeniørstudent, og hadde siste eksamen i går, molekylær biologi. Har hatt 3 tilsammen nå. Gutten min er 7 uker, og har kolikk, så det har vært tøffe tider. Er sikker på at jeg har strøket på iallefall en av dem, men jeg tar den opp i september. Nå ser det ut som kolikken gir seg, han har hatt 3 behandlinger hos kiropraktor. Ikke greit det der hverken for små eller store.

Lykke til på eksamen(e)!!

Skrevet

JEg er endelig ferdig med eksamene mine:D

Går siste året på vgs (tar litt tid når man får barn gitt:P), og har to søte jenter på 2 og 4 år..

Dette siste året har vært veldig tøft.men gud så deilig å være ferdig.. :)

Masse lykke til, det kommer til å gå kjempebra=)

Skrevet

Wow, det må jeg si om begge dere to! 7 uker og 3 eksamener!?! det er bra tøft gjort! Blir nok godt med sommerferie nå, ja!

Og to barn i løpet av vgs er også bra gjort - sikkert godt å være ferdig:)

Godt å høre at vi er flere:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også medisinstudent (2. året) og eksamen er rett rundt hjørnet. Synes det er helt pyton! Noe helt annet å studere uten barn! Synes at det er ganske utfordrende gjennom hele semesteret pga vanskelig å få tiden til å strekke til mht lesing. Misunner de som bare har seg selv og kan konsentrere seg 100% om studiet.

Nå er det eksamensinnspurt og så nå må det bare stå til....:)

Krysser fingre og tær:)

Lykke til alle superflinke studentmamma`er!

Skrevet

Eksamensperioden er det verste. Ellers går det greit, så lenge gutten er i bhg og ikke syk. Men jeg får liksom ikke gjort det lille ekstra i forhold til studiene. Mye av tiden går bare på å henge med. Jeg er alenemor og tar mastergrad.

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat fått karakter på min siste eksamen. Nå er jeg ferdigutdannet!

Har fått 3 unger under hele utdannelsen min (fra vgs til ferdig utdannet adjunkt). Skikkelig hardt arbeid til tider, men har gått over all forventning. Tror faktisk at jeg har jobbet mye bedre enn andre i klassen min som ikke har barn. Man lærer seg å priorotere tiden mye bedre når man har barn å ta hensyn til.

Ungene mine er nå 2, 5 og 8 år, g jeg føler at jeg er kjempeheldig som har hatt mulighet til å gå hjemme med studier i småbarnstiden istedetfor å sette dem ut i barnehage tidlig.

Lykke til med dine eksamener. Det er faktisk skikkelig rart å vite at jeg ikke har mer igjen! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Så kjekt å høre fra flere her!

Jeg er ferdig med eksamenene mine nå, sto på alle:) Har faktisk klart å ta tre eksamener i vår, og jenta er ikke 6 mnd enda! Men det er noe herk med eksamen, blir så sliten!

Men sånn bortsett fra eksamen, så håper jeg at det vil gå fint å være student og mamma. Tror nok at man blir flinkere å bruke tida godt i alle fall!

God sommer til alle dere andre, og til Kinemor: gratulerer med ferdig utdannelse! Godt jobba!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...