Gå til innhold

Ang mensen... teit spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt mensen temmelig nøyaktig en gang i måneden. I løpet av en lengre periode nå har det bare blitt lengre og lengre mellom, og nå er det 1 mnd og nesten 3 uker siden sist, er vel rett rundt hjørnet, men er dette bekymringsverdig, eller helt normalt? Har aldri opplevd slike uregelmessigheter før, så jeg vet ikke hva som er normalt og ikke... Bør jeg gå til lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann;)

Du bør vel kanskje ta deg turen til lege...ikke lett å si hvorfor mensen din er blitt sånn, men er du helt sikker på at du ikker er gravid? Du kan jo småblødninger gjennom svangerskapet, vet om ei så hadde mensen til rett tid gjennom hele svangerskpet.

Men grunnen til at mensen forsvinner på denne måten kan også være pga av slanking, eksamen, stress, eller p-piller eller at det har skjedd noe spesiellt i livet ditt som påvirker følelses livet ditt!!! Kan være forskjellige grunner. Men jeg oppfordere deg allikevel til å oppsøke lege, selv om det ikke er noe galt er det jo greit å få sjekket det opp;)

Lykke til!!!

Skrevet

Uff... er ikke aå glad i å gå til doktorn...

Har vært mye stress i det siste: MYE å gjøre på jobb, samboer reiste fra oss i sinne for å få "samlet litt tanker", kom hjem og ble syk, viholdt på å miste ham, nå er han bedre, kommer nok til å bli frisk, jeg må ta meg av ALT: barn, hus, jobb, samboer osv for han er for syk til å gjøre noen ting. Har ingen rundt meg å be om hjelp heller. Mye sykdom på jobb, så jeg tar på meg ekstravakter + jobber drithardt når jeg er på jobb, for å holde alle blide og førnøyde. Og nå er jeg helt utmatta egentlig, så sliten at jeg ikke har lyst til å stå opp om morgenene lenger... vil bare ligge i senga... har ikke tenkt over dette i forhold til mensen, men når du sier det, så har det kanskje en sammenheng. I tillegg har jeg vært hos lege pga jeg har noen grusomt vonde stikkende smerter i den ene siden av magen (hele veien fra lysken opp til ribbeina egentlig), men ble sendt hjem for det var ikke noe galt med meg. Kanskje alle disse bekymringene har "skremt bort" mensen min? hehe

Tviler på at jeg er gravid, men man vet jo aldri, kanskje jeg burde sjekket det...:/

Takk for svar og lykkeønsking;)

Skrevet

høres ut som en god kombinasjon for å bli kvitt mensen det der ja.

ville roa ned og sett hva som skjedde. og alelr helst tatt opp de smertene med legen

Skrevet

de har jeg tatt opp...

Lå i fosterstilling ei hel helg. Da sa samboer'n at "nå er det nok, du skal til legen!", vi dro dit, og jeg fikk beskjed om at det ikke var noe feil med meg...:/

Skrevet

den dukker vel opp når som helst. Er vel ikke farlig med forsinket mens;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...